limp duck
Banned
Pikemminkin yksi lisäsyy olla käyttämättä Messengeriä videopuheluihin. Siihen kun on paljon parempiakin ohjelmia, jotka käyttää myös järkevämpiä protokollia.
Jos jotkut kaverit välttämättä haluaa pysytellä Mesen käyttäjinä, eivätkä halua asentaa parempia ohjelmia (edes Mesen rinnalle), se on voi voi. Ja ainahan Mesellä voi tsättillä ilman sitä videokuvaa. Jopa Macilla. :thumbs:
Luuletko tosiaan että ketään kiinnostaa vaihtaa meseä pois johonkin toiseen. Mese on toiminut loistavasti minulla. Älä koske toimivaan laitteeseen vai miten se meni. Kaikenlisäksi mese on varmaan suurin pikaviestintäohjelma, miksi vaihtaa toiseen kun kellään sitä ei ole? Mun logiikalla se ei ole järkevää.
En pahemmin videopuhelua käytä joten mesen oma riittää siihen vallan mainiosti.
:lol2: Joskus mä en tiedä voiko sun kommenteille nauraa vai pitäiskö vaan itkeä.
Siis tätä ei ole tarkoitettu millään pahalla, nauratti vaan jostain syystä.
Juuh, vitsiksi se olikin tarkoitettu:thumbs:
Vika ei siis ollut ohjelmoijissa, vaan Microsoftin protokollassa ja sen yhteensopivuudessa OSX:n kanssa. En nyt tarkemmin muista tai osaa edes selittää kun en ole itsekään mikään koodari.
Tuolla on noita Microsoftin Mac Business Unitin blogeja jos jotakuta kiinnostaa: http://www.officeformac.com/blog/
Harmin paikka, kun kaikki sitä kuitenkin käyttää
Ehkä pitäisi applen ostaa microsoftilta konsultointiapua niin saisivat senkin toimimaan hyvin OSX:ssä ;)