Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ainahan me. eikö se oo ihan normaalia?! :confused: :)

Ei mua kiinnosta mikään normaali ni en tiedä.
Ite yleensä tuun eka ja sit kukaan muu ei tuukkaan.
Heitän vaatteet käytävään ja annan rahaa dösälippuun.

Tultiin jo...

kahdesti...

No niin horot, mä lähen himaan...
eiku, töihin...
tai jotain...

Katotaan huomenna...

edit:

kyllä Eve yleensä on taksin maksanut...
Niinkuin Dinhokin..
:D

edit:

kyllä Eve yleensä on taksin maksanut...
Niinkuin Dinhokin..
:D

No ku sun himaa ei bussit kulje ni pakko pulittaa enemmän ettei jätkä joudu kävelee...

Edit: Ja mä en sua lähtis heittämään... toisinku Dinho...

;)

Mikkii, vielä tässä kestää ihan kohtalaisesti:D

Vittu että on tylsää! Vielä pitäs reilu puoltuntia jaksaa "tehdä töitä". Any ideas?

Mäkin oon huomannut ton miehillä. En tykkää herätä sänkipusuihin jos oon nukahtanut siloposkisen viereen :(
Onneks en herännyt tänään (tai varsinkaan eilen) kenenkään vierestä. Olisin parroittuneena, viinanlöyhkäisenä, pandasilmäisenä, kalpeana ja väsyneenä ollut varmaan tosi hyvää seuraa. Nyt alkaa jo helpottaa. Menisin illemmalla salille, ellei se tarkoittais sitä, etten saa yöllä nukuttua. Homopaskat kun eivät voi pitää saleja päivisin auki.
Onpa iskeviä biisejä Sarah Brightmanilla.
On. Esim. Scarborough Fair. :haart:

jumalauta sä oot hidas tulemaan... melkei yhtä hidas ku eve. sitä se ikä teettää ;) :D

nii, ja vähä asian vierestä: koita neljä maissa olla hollilla nii pääseepi halvemmalla

Yritetään...

Back
Ylös Bottom