Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Nyt on jätettävä pientä pelivaraa tuohon mun kommenttiin. Kyllä ne jotkut kamat saattaa mennäkin hyötykäyttöön, mutta aika nihkeästi yleensäkin kaupat panostaa mihinkään tollaseen köyhille jakeluun, niinkun noista ruokajutuistakin on saatu huomata.
No tätä mä vähän pelkäsinkin, ei oo tullu sotkassakaan paljoa käytettyjä patjoja vastaan. No mut jos lahjoittaisi ne jonnekkin kauemmas, ettei ole omasta myynnistä pois?

Pitääpä ottaakkin huomenna varma tieto asiasta...

Onpe perseestä, eihän tuossa oo mitään järkeä!
Antais vaikka köyhille ne (ehkä paremmin toimii jossain kodinkoneessa jne.)
Taitaa hyötysuhde mennä miinuksen puolelle jos jotain 20 vuotta vanhaa pakastintakin tarjotaan köyhälle. Ilmanen on ilmasta joo, mut sen ikäluokan pakastinten sähkölaskut ei ihan ilmasia ole köyhällekään.

Miltähän mahtais näyttää kaksineuvoisen ihmisen genitaalialue?

Ja voisko tulla raskaaks itelleen?

Voinko odotta dieetin toimivan jos en tee yhtään aerobista?
Voit. Taas kultainen sääntö: Jos kulutat enemmän kuin syöt, laihdut. Aerobinen toki lisää kulutusta ja on muutenkin hyväksi, mutta mikään pakollinen se ei ole.

Luin kisojen alussa lehdestä, että päätuomari saa 10000€/peli, linjatuomarit 5000€/peli...

Kyllä ja eikö tuohon kuulunu vielä n.200€ päiväraha :D.

Taitaa hyötysuhde mennä miinuksen puolelle jos jotain 20 vuotta vanhaa pakastintakin tarjotaan köyhälle. Ilmanen on ilmasta joo, mut sen ikäluokan pakastinten sähkölaskut ei ihan ilmasia ole köyhällekään.
Kyl mulle ainakin köyhänä opiskelijana ku muutin omaan kotiin, ois kelvannu kaikki kodinkoneet, käytetytkin. En ois paljon isompaa sähkölaskua miettiny jos oisin jonku tonnin voinu säästää siinä.

Kuinka kauan voi olla käymättä suihkussa?

Back
Ylös Bottom