Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jaksaisiko joku Saksaa hallitseva suomentaa alla olevan.
Edes suunnilleen ja sinne päin.

"Es gibt nicht viel auf dieser Welt
Woran man sich halten kann
Manche sagen die Liebe
Vielleicht ist da was dran

Und es bleibt ja immer noch Gott
Wenn man sonst niemand hat
And're glauben an gar nichts
Das Leben hat sie hart gemacht

Es kann so viel passieren
Es kann so viel geschehen
Nur eins weiß ich 100%ig
Nie im Leben würde ich zu Bayern gehen

Ich meine wenn ich 20 wär
Und super-talentiert
Und Real Madrid hätte schon angeklopft
Und die Jungs aus Manchester
Und ich hätt' auch schon
für Deutschland gespielt
Und wär mental top-fit
Und Uli Hoeneß würde bei mir
Auf der Matte stehen
Ich würde meine Tür nicht öffnen
Weil's für mich nicht in Frage kommt
Sich bei so Leuten wie den Bayern
Seinen Charakter zu versau'n

Das wollt' ich nur mal klarstellen
Damit wir uns richtig verstehen
Ich habe nichts gegen München
Ich würde nur nie zu den Bayern gehen

Muß denn so was wirklich sein
Ist das Leben nicht viel zu schön
Sich selber so wegzuschmeißen
Und zum FC Bayern zu gehen

Es kann so viel passieren
Es kann so viel geschehen
Ganz egal wie hart mein Schicksal wär
Ich würde nie zum FC Bayern München gehen

Was für Eltern muß man haben
Um so verdorben zu sein
Einen Vertrag zu unterschreiben
Bei diesem Scheiß-Verein

Wir würden nie zum FC Bayern München gehen
(Niemals zu den Bayern gehen)
(Nie zu den Scheiß-Bayern gehen)
Wir würden nie zum FC Bayern München gehen"

Miten pystyy vaihtaa nimimerkkiä pakkiksella?

Badhair, onko toi joku biisi tossa? :D kertoo vissii jalkapallosta ku näin äkkikseltää katon..

Juu, Die Toten Hosen - Bayern.
Olis vaan mukava tietää mitä tuossa lauletaan, kun tuo Bayern München tuppaa olemaan aika lähellä sydäntä.. ;)

BadHair, tyrkkää tuohon koko teksti niin saat ainakin englanniksi jos auttaa. Käännökset ovat hivenen tankeroita toisinaan, mutta kyllä niistä tolkun saa.

Tänks.
Kyllä tuolla sen verran selvää sai ettei taida ihan kannatuslaulusta mennä... :D
Henchmanille kiitokset myös.

Mitä Qan- nimimerkin paidassa, hänen avatarissaan lukee kokonaisuudessaan?

Oisko mitään kotikonsteja (fairya vahvempaa) saada suhteellisen pinttynyttä sheikkeriä puhtaammaksi? hajusta päätellen se saattaa kohta perustaa oman bändin..:jahas:

Oisko mitään kotikonsteja (fairya vahvempaa) saada suhteellisen pinttynyttä sheikkeriä puhtaammaksi? hajusta päätellen se saattaa kohta perustaa oman bändin..:jahas:
Kyllä mä oon aina saanut viikonkin seisseen sheikkerin ihan fairylla puhtaaksi. Peset pariin kertaan pesuaineella ja niin kuumalla vedellä kuin hanasta tulee, ja jätät vielä yön yli likoomaan pesuaineeseen. Itellä ainakin on haju lähtenyt tolla, tai sitten mulla ei tosiaan ole hajuaistia.

Sheikkeri kannattaa pestä heti käytön jälkeen ensin vedellä huuhtaisemalla ja laittamalla siihen kannuosaan vähän vettä ja astianpesuainetta, joiden kanssa sheikkerin voi käynnistää hetkeksi. Tämän jälkeen sheikkeriä ei tarvitse pahemmin hinkata, vaan ainoastaan huuhtaista nedellä pesuaineesta.

Kyllä mä oon aina saanut viikonkin seisseen sheikkerin ihan fairylla puhtaaksi. Peset pariin kertaan pesuaineella ja niin kuumalla vedellä kuin hanasta tulee, ja jätät vielä yön yli likoomaan pesuaineeseen. Itellä ainakin on haju lähtenyt tolla, tai sitten mulla ei tosiaan ole hajuaistia.

Juu no ei kai tässä auta muuta kun jynssätä. Toi vanhempi sheikkerini on varmaan seittemän vuotta vanha niin härskiintynyt hera taitaa jo kuulua sen ominaishajuun :D Mut täytyy jättää likoomaan jos vaikka aamulla ois pahin haju helpottunu :)

edit.
Sheikkeri kannattaa pestä heti käytön jälkeen ensin vedellä huuhtaisemalla ja laittamalla siihen kannuosaan vähän vettä ja astianpesuainetta, joiden kanssa sheikkerin voi käynnistää hetkeksi. Tämän jälkeen sheikkeriä ei tarvitse pahemmin hinkata, vaan ainoastaan huuhtaista nedellä pesuaineesta.

Tuota...tätä mun sheikkeriä ei voi oikein käynnistää kuin manuaalisesti:

fastpullo.jpg
:D

Miks jätkät vinkuu aina täällä Pakkiksella tuheron saannista mut harvemmin näkee muijien valittavan kangenpuutteesta? Kaikesta tästä huolimatta ruotsalaiset naiset elää puutteessa:eek:

Tulipahan tässä mieleen, kun lueskelin hauskoja vuodatuksia heikoista saanneista.

Purtsi, se "Rakastan rakastan" -sarja oli muistaakseni sukulaisuussuhteiden kanssa pahempi kuin kauniit ja rohkeat. Siinä taisi jakso jaksolta paljastua kuinka kaikki ne rakastavaiset ja muut sarjan ihmiset oli keskenään jotain sukua, siihen perustui hauskuus. Saatan kyllä muistaa väärinkin, lapsena joskus sitä katsoin ja on jostain syystä jäänyt mieleen.

Mitä liikkeet tekevät niillä mun vanhoilla kamoilla kun lupaavat esim. Vanha joustinpatja -100e, kun annan vanhan hikisen patjani vaihdossa.
Jotku kodinkoneliikkeetkin ovat joskus ottaneet imureita tai jtn.

Mitä liikkeet tekevät niillä mun vanhoilla kamoilla kun lupaavat esim. Vanha joustinpatja -100e, kun annan vanhan hikisen patjani vaihdossa.
Jotku kodinkoneliikkeetkin ovat joskus ottaneet imureita tai jtn.

Eivät yhtään mitään. Sillä houkutellaan vaan ostamaan. Sun hikisellä patjalla ei ole mitään arvoa, mutta se on huomioitu uuden patjan hinnassa. Ne roudataan samaa vauhtia takapihalle jätelaatikkoon

Eivät yhtään mitään. Sillä houkutellaan vaan ostamaan. Sun hikisellä patjalla ei ole mitään arvoa, mutta se on huomioitu uuden patjan hinnassa. Ne roudataan samaa vauhtia takapihalle jätelaatikkoon
Onpe perseestä, eihän tuossa oo mitään järkeä!
Antais vaikka köyhille ne (ehkä paremmin toimii jossain kodinkoneessa jne.)

Onpe perseestä, eihän tuossa oo mitään järkeä!
Antais vaikka köyhille ne (ehkä paremmin toimii jossain kodinkoneessa jne.)

Nyt on jätettävä pientä pelivaraa tuohon mun kommenttiin. Kyllä ne jotkut kamat saattaa mennäkin hyötykäyttöön, mutta aika nihkeästi yleensäkin kaupat panostaa mihinkään tollaseen köyhille jakeluun, niinkun noista ruokajutuistakin on saatu huomata.

Back
Ylös Bottom