Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

no onneksi ei tarvitse olla siellä seassa. Voisi suunistaa huomenna salille, saisi treenata rauhassa kun kaikki "homotiaiset" ja "lutkattaret" on krapuloissa.

Huomentapäivää! Ei taida keijoja olla paikalla..
No ei se mitään, kohta vois lähteä tarkistelemaan päivän satoa kaupungille.. ;)

Wohoow!! Mites eilinen, olitkos missään?
e. muualla kuin kotona :D

Olin niin :david: eilen.
Ja tajusin, että pisamat miehellä on ihan pirun seksikkäitä!

Terassilla tiirailemassa tyttöjä ja ajelemassa piNppirallia!:rock:
Kerrot mulle nyt jonkun hyvän pelitaktiikan terasseiluun, ku oon menossa tänään :D

Pakkiksen Tuoreen lihan metsästäjät, osa 763.

No ehottomasti pakkishuppari päälle, aurinkolasit silmillä että voit tiirailla moniin suuntiin huomaamatta. Auton avaimet pöydälle, jos auto on kallis. Härskisti huutelet vieraisiin pöytiin ja nostelet aurinkolaseja CSI Miami Horatio-tyyliin ylös, ja tuijotat röyhkeästi tisseihin.

Ai mitenniin en saanu eile.... :jahas:

Kyllä tollai irtoaa! Kiitti! :)
Auton avaimet vaihtuu pyörän avaimiin ni sittenhän saanti on taattu. Huutelukin on jo niin passiivista ettei siinä mitään aktiivista ajattelua tarvitse tehdä samalla..

Toinen vaihtoehto tietysti olis se, että menisin yksin, menisin johonkin nurkkapenkille ja istuisin niin ettei kukaan näkis mun naamaa. Sit viel vois pitää selän kyyryssä ja ryystäis sitä kaljaa siinä.
Kyl täst on koht staadenille lähdettävä :D

Kuulostaa hyvälle. Itse avasin juuri ensimmäisen kaljan, ja vetelen tässä karhupukua päälle.

pedobear_seal.gif

Back
Ylös Bottom