Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Allergia. Väsyttä koko ajan kun syö allergialääkkeitä, mutta muuten ei voi hengittää. Kivat vaihtarit taas. AARGHHHH!

Ja vituttaa taas kaikki työkaverit. vittuvittuvittu!

Jea, tuli kivasti tieto siitä, etten ole saamassa kesätöitä eräästä paikasta. Soitin ja kysyin asiaa ko. firman rekrytointivastaavalta, joka kertoi, että kesätyötä ei luultavasti ole minulle tarjolla, koska en ole saanut ilmoitusta niistä.

Kerrassaan surkuhupaisaa politiikkaa: Valituille lähetetään viesti valinnasta kesätyöhön, mutta muut jätetään epätietoisuuteen. :hyper:

Joka kesä samaa vääntämistä duunissa näistä loma-ajankohdista aina viime hetkeen saakka...

--------------------

123jippo

Haluaisin tilannepalaverin projektista ennenkuin puhutaan kesäloman ajankohdasta.

123jippon pomo

-----Original Message 123jippolta pomolle-----
Subject: Kesälomien siirto myöhemmäksi

Hei!

Olen nyt siirtänyt kesälomani toukokuulta kesäkuulle. Toivottavasti tästä on apua.

123jippo

Pitäis lukee reilut 500 sivua jotain helevetin tylsää oppikirjaa ylihuomiseksi ja siinä välissä käydä nähtävästi leipomassa siskon poikaystävää turpaan! Helevetin helvetti!

Tänään on ollut hyvä päivä. :curs:

klo 13.00 Äiti soittaa. Porukoitten auto on pistetty paskaksi helsingissä sillä aikaa, kun he olivat risteilyllä. Auto, joka mun piti "lunastaa" kunhan isä nyt ostaa uuden. Kuulemma lasit paskana, kojelauta revitty rikki jne.

klo 16.00 veli soittaa Seinäjoelta. Mun Duccen (veljellä lainassa) tankki on lommoilla. Lommot ilmaantuneet päivän aikana, symmetriset tankin molemmilla sivuilla sekä tankin päällä, ei merkkejä väkivallasta.

Vituttaa ihan vähäsen.

Eka yöviikko töissä yli vuotee ja eikös naapuri just tämän viikkoa tee remppaa seinän takana :curs:
Onpa hyvä nukkua aamupäivisin

Vituttaa miten toisilla on niin selkeät tulevaisuuden suunnitelmat kun itsellä ei oo mitään hajua mitä haluis elämällään tehdä :wall:

Vituttaa toi kämppis kun varaa aina vessan tunniks kerrallaan. Yllätti sitten pahin kusihätä miesmuistiin, ei huuto auttanut kaveriin nii piti päästää paineet kyseisen vessaintoilijan sheikkeriin. Juokoot siinä sitten saatana.

oon ollu tässä 4 päivää kovassa kuumeessa nyt tuli jotain näppylöitä käsiin ja vatsaan mul on joku rokko ja vesirokkokin on ollu mulla jo 2 kertaa vaikka mut on sitäkin vastaan rokotettu:curs:
vitun lääkärit sanoo taas varmaan ettei se vesirokko voi enää olla:curs::curs::curs:

edit. katoin vähän infoa netistä ja oireet vastaa tulirokkoa :(

Vituttaa toi kämppis kun varaa aina vessan tunniks kerrallaan. Yllätti sitten pahin kusihätä miesmuistiin, ei huuto auttanut kaveriin nii piti päästää paineet kyseisen vessaintoilijan sheikkeriin. Juokoot siinä sitten saatana.
:hyvä::hyper: Ei hitto kun repesin, no nyt teillä on varmaan täysimittainen sota siellä:D

Meni taas viikonloppu putkeen ja tuli hölmöiltyä ihan urakalla:david: fiilikset ovat vieläkin tällaiset:urjo:

Hampaassa reikä! Helvetti että vihloo...:curs:
Paljonhan lie velottavat hampaan paikkaamisesta kun hammaskiven poistosta ottavat jo 50€?!
No eipä ole ennen reikiä hampaissa ollukkaan...:jahas:

Kävit ilmeisesti yksityisellä, mutta eikös KELA korvaa tuosta jonkin verran? Mulla oli just puhdistus Pulssissa ja korvausten jälkeen summa oli 28 €.
Jep jep... En mää tiedä, kait se korvaa. Pitää koittaa kikkailla jotenkin kotiin päin kuluja...:)

Kävin kaupassa, parkkiksella kurvasi manneauto vierelle ja pulska akka tuli kauppaamaan kultaketjuja. Löin kaasun pohjaan ja rälläsin renkaat ulvoen helvettiin.

Ja tässähän vituttaa se että nuo kultaketjukauppiaat ovat nyt hyökänneet tänne Naantalin lintukotoonkin. Olis saany pysyä siellä Helsingissä. :itku:

Mikähän vittu siinä on, ettei yhtä mietoa(oxamin 15 mg) bentsoa pysty ottamaan. Vituttaa kun ei uskalla. Vaikka tarpeeseen tuliskin. Oon neiti.:curs:

Back
Ylös Bottom