Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

ufs maustamaton hera:kuola:

Samoilla linjoilla ollaan ufs whey :kuola:
Kyllä noi maustamattomat menee ihan veden kanssa alas kun niihin tottuu, itse en taas noista suklaista ja mansikoista niinkään välitä. Mass blastin suklaa + maustamaton hera on ihan jees, joskin sekin vähä liian makeaa.

NutriPlussan Whey8100 ja minttusuklaan makusena, sitä palkkarii ja oivoi ku on nannaa..:kuola: ei oo pahan hintast ja kaikki muutenki kohdallaa, suosittelen!:thumbs:

Ei pahaa maustamatonta heraa ole olemassakaan! 15 vuotta sitten oli vielä oikeasti pahoja proteiinijauheita, jotka maistuivat bitumille ja lääkkeille. Sekottuivat vielä veteen yhtä hyvin kuin sahajauho.

Täytyy kyllä todeta ettei tulisi mieleenkään sekottaa mehuun yhtään mitään hera-hässäkkää! Hui! Joskus itse oon maustamattomaan laittanu puol rkl vähäsokerista kaakaojauhetta ja hyvin sujahti alas! Ei kaiken tarttekkaan maistua aina niin hyvälle!

Leaderin G-Mass (kaakao) oli yllättävän hyvänmakuista kunnes siihen lisättiin soijaproteiini-isolaattia...sitten maku huononi huomattavasti.

Tosi mies ei mausta valita ite vetäny maustamatonta veden kanssa, halpaa ja siihen tottuu eikä maistu enää pahalta.

ufs maustamaton hera on jotain mikä maistuu kyllä oikeasti hyvälle.

Ei kai se maistu millekkään. Sehän siinä onki hyvää. Vähän niinku mautonta maitoa jois.

Ei kaiken ole tarkoitus olla helppoa ja hyvänmakuista. :D Mulla on fastin hera80 (mansikka) ja maistuu oikeastaan suhteellisen hyvälle pienen totuttelun jälkeen.

Maustamatonta heraa en ola maistanut, mutta uskallan väittää että kaikkeen tottuu.

haha :D:D mun mielestä ihan hyvin on toi ufs.fi:n 12,90e maksava hera toiminu! :) 800g siis pussissa ja maustamatonta! heittää parit rkl kaakaota ite sekaan niin hyvä tullee! :)

Tai sit tekee kuin iso paha Pasanen, ottaa valkuaisen rahkasta ja ruuasta ja jättää jauhoista sauhuamisen vähemmälle .... Jonkin verran tulosta saanut mies kumminkin...

Itte otan heraa sen kerran pari päivässä kun ei ole kauheasti varaa proteiinipitoiseen ruokaan ja maitorahka maistuu ihan paskalle. Loppujen lopuksi tuo 12,90 on halpaa kuin saippua kun saa vielä jonkun 15 % alennuksen jos tilaa enemmän.

Mä käytän ite hera80 makuna suklaa, 77/100 g protskuu, en käytä mitään 100/100 mömmöi, koska toi on kuitenkin lisäravinne

Back
Ylös Bottom