Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

öö.. En mä tiä.. vittu mä oon niin haka tän goneeen kanssa, että oikeen pelottaa.. Mut voithan sä laittaa ne tähän triidiin.. voithan?! VOITHAN?!:wtf:

EDIT. Mitäs vittua te täällä teette tähän aikaan vai ootteko linnoittautuneet himaanne syömään rahkaa? rahka+hillo=rahkaa jossa hilloa

Niin kai sitten, mutta onneks sulle saa laittaa niin paljon kun ehtii.

Sä voisit kyllä vähän vähentää mun painostamista siinä asiassa... En mä voi koko ajan laittaa uusia juttuja, täytyy välillä syödäkkin...
Älä vikise huara.

Heh, tänään kaveri sano että perjantaina joku muija oli yrittäny iskee mua, nytten vasta muistin kun kaveri sano. Oli kuulema puhunu kämpästään ja että asuu vaan 50m päässä eikä ole pitkä matka kävellä:D Olin aikasemmin päättäny ettei nytten tänä iltana mitään naisia, joten olin kuulema siinä vaan hiljaa ollu ja sitten kaveri jotakin oli sen kanssa höpötelly. Normaalisti laukkaan jokaisen naisen perässä:jahas: Sainpas lompakkoni takasin, ilmeisesti unohtu tiskille kun oli tuntematon palauttaja:rolleyes:

Huamenna pittäs töihin mennä mut empä taida jaksaa, taidan vettää piän täyteen maksaa mitä maksaa.

Huamenna pittäs töihin mennä mut empä taida jaksaa, taidan vettää piän täyteen maksaa mitä maksaa.

Kuulostaa kyllä hyvältä! :thumbs: :lol2:

Joka kerta? Vähän iisimmin siellä salilla. Pelaa vaikka futista lämppäreiksi, potkit palloa käyttäen kyykkyrackia maalina. Varo vihasia karpaaseja. Ne tuskin haluaa leikkiä veskaria.

Back
Ylös Bottom