Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Helvetin hieno taulu, mistä saisin?
taulu.jpg

Älkää välittäkö tosta alastomasta naisesta, pokeleffasta löysin ton taulun :)
Pikaisella googlettamisella löysin linkin:

http://cgi.ebay.com/Bedard-WINDOW-SHOPPING-Sitting-Ducks-Signed-Print_W0QQitemZ220216498805QQcmdZViewItem?IMSfp=TL0803250879a34247

Edit. Vielä mitä, mähän olin pirun hidas... :rolleyes:

Edit2. Tuo minun linkki vie sentään sut kauppaan! :D

Pitäisi saada homehtunut auto putsattua talvisäilytyksen jäljiltä, ajattelin pestä sen, vuokrata pesu-imurin, ja käyttää kloriittia, mutta otsonointi.. Onko kukaan rakennellut itse elohopealampusta, tietokoneen tuulettimesta ja boksista otsonigeneraattoria? Helppoa?
http://netti.nic.fi/~hege3/omat/Otsonaattori/O3-3.jpg

tollasen ajattelin jos voisi väsätä, ja laittaa sen autoon vuorokaudeksi kun on pesty ja kuivattu, nyt se auto haisee ihan haudalle.
Toi lamppu lienee UV-C lamppu, ja haisee muuten ihan pirun pahalta kun otsonia muodostaa. Kaupallinen nimi oli jotain "germicical lamp". Tollasellako pitäis hajut lähteä? Eipä olisi paha homma tehä tollasta boksia jos toi toimii.

Ainakin NHL:n kohdalla "alkuperäiset" seurat olivat kaikki kanadalaisia ja siitä varmaan "national" eikä sitä sittemmin ole muutettu vaikka jenkit tulivat mukaan.

Kaikki joukkueet (neljä vai viisi, en nyt muista) olivat tosiaan kanadalaisia. Nykymuotoisen NHL:n alkuna voidaan käsittääkseni sitä hetkeä jolloin Original Six joukkueet muodostivat liigan.

Jep, sellanen, joka tuottaa jotakuinkin 185nanometrin aallonpituuksista uv-säteilyä. Elohopealamput (ne samat sinistä sävyä antavat katuvalot, kellertävät on SpNa-lamppuja, *natikoita*) tuottaa nimenomaan uv-säteilyä, joka sitten hehkuttaa pinnoitettua pintalasia, oliko nyt kvartsipinta. googlettelemalla 8euroa poltin.

Siitä vaan rikotaan se pintalasi pois, ja sitten lamppu säteilee kun sähköt lyödään kiinni uv-säteilyä, jonka aallonpituus 185nm muodostaa otsonia ilman hapesta.

Niin ja tyhmä kysymys: Nyt selvisi että autossa on ollut hiiriä takakontissa, ja luonnollisesti revin helvettiin kaiken sieltä, niin voiko siitä tulla jotain tauteja, kun ei ollu kumihanskoja, ja sitte autossa homeinen pöly lensi, kun istuinpäälliset otin pois.
Ja tietääkö kukaan Kouvolasta mitään autoputsausfirmaa, tai vastaavaa, josta saisi vuokralle pesu-imurin ja otsonitykin, ettei tarttisi itse moista väsätä. Niin ja tosiaan, miten se auto kannattaisi putsata sisältä, kun siellä on hometta lattiamatossa, sivupaneelissa takana, vöissä, muovipinnoilla, takapenkissä, eritoten sen pohjapuolessa, ja tiesmissä muualla. Ei nyt saanut mitään välineitä siihen.

Kiitos kaikille vastauksista tohon taulukysymykseen :) Leffan nimee en valitettavasti muista mut voin huomenna kattoo kotona mikä se oli.

Miksi tiettyjä huijausfirmoja saa naureskella palstalla ja tiettyjä huijausfirmoja ei saa (viestit roskiiin)? :(

Search ei löydä palstalta yhtään threadia koskien erästä tiettyä rahastusfirmaa.

Edit. Itse asiassa en löydä enää yhtään threadia pyramidihuijauksista. Onkos tämä joku ihmeen linjaveto?

Miksi tunnen itseni normikokoiseksi ja sopusuhtaiseksi, kun olen ihan vaan kotona, mutta kun lähden ulos, vaikkapa salille, niin tunnen itseni sen sijaan pieneksi hiirulaiseksi? Mistä johtuu tuo typerä vertailemisen halu, mikä mulla esimerkiksi on? Onko se nyt ihan normaalimeininkiä?

Tämä seuraava päätelmäni nyt on aivan silkkaa mutua ja luultavasti ihan kakkaakin, mutta luulenpa vahvasti, etten vertailisi omaa ruumiinrakennettani muihin, mikäli en olisi koskaan kiinnostunut kuntosaleilusta. Voisiko näiden kahden välillä olla joku yhteys?

En tiiä, mutta mullekkin tuo on tuttua, vähän sama juttu mullakin tuntuu aina välillä.

Kai tuo on vaan siitä kiinni että ottaa jotenkin paineita omasta ulkonäöstään ja ei ole ihan sinut itsensä kanssa tai jotakin.. Luulisin että tuo on aika yleistä. :)

missä materiaalissa ovet oli kiinni? kaapin mdf-levyseinässä?

Ei mitään hajua missä levyseinässä??!! No seinä kuin seinä! Kaappiin kuuluvissa seinissä... selkesikö? :D

Tuota Powerhousun liima-sahanpurua vois kokeillakin...mutta mistä sahanpuru. Rautakaupasta?

Onko viisaudenhampaista jotain haittaa? Pitäskö ne käydä heti poistamassa hampulääkärillä?

Mua kyl vähän pelottais ajatus et ne poistettais ku ne on just about tullu pinnalle että miten ne siitä revittäis..

Back
Ylös Bottom