Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hmmm... en nyt tähän aikaan iltaa ja omaa tilaa keksi mihin thrediin tää sitten sopis? So what? Yöthread? :hyper:

Juu no täällä ei ehkä teilata heti..:D Tuleepahan vähän heterokeskustelua tähän homostelun keskelle :D Ei sillä, että siinä mitään pahaa olisi..

Ei hemmetti, nyt tunnen itteni tosi tyhmäksi, lanitan paraikaa.. että kippis ja hyvää pääsiäistä vaan kaikille!!!

minkä takia naiset tarttee oman seksiohjelmansa? minkä takia naisten seksuaalisuutta täytyy yleensä käsitellä telkkarissa sata kertaa enemmän kuin miehen?

Ei täällä mitään homoja ole. Tervettä miesten välistä keskustelua käydään yöstä toiseen...

Joo minähän olen ihan selvästi mies, koitan joskus teän yötä sulostuttaa...

Ja naisilla täytyy olla oma seksiohjelma koska me ollaan niin monimutkaisia, ainakin joidenkin mielestä;)

sekasinhan siinä vaan menee kun kysellään naisvierailta seksikysymyksiä ja jokanen sanoo eri asiaa!

Joo minähän olen ihan selvästi mies, koitan joskus teän yötä sulostuttaa...

Ja naisilla täytyy olla oma seksiohjelma koska me ollaan niin monimutkaisia, ainakin joidenkin mielestä;)

Ette te mitään monimutkaisia ole, käytätte sitä vaan tekosyynä oikuillenne..;)

Ei hemmetti, meissä on samaa näköä

Mutta eiks toi oo aika kiltin näköinen? Mut enhän mä Mikan naismausta tiedäkään

Mitä mitä? Samaa näköä :eek: :kuola: Ehtiskö tässä vielä iltakoneeseen..

Back
Ylös Bottom