Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

62008146.jpg

Cubone!
Tai siis, ei mtn.

Hahaa! Itekki mietin, että mikäs prkleen poke toi taas olikaan. :D
Ei hitto, tuli mieleen yks juttu. Meidän lukiossa on jotain ihme jamppoja, jotka pelaa millon milläkin pokemon- tai roolipelikorteilla aina välituntisin. Ollaan kyllä astetta useammin repeilty - varsinkin ku ne iskee POKEKORTIT pöytään!!! :rock: :hyvä:

Hahaa! Itekki mietin, että mikäs prkleen poke toi taas olikaan. :D
Ei hitto, tuli mieleen yks juttu. Meidän lukiossa on jotain ihme jamppoja, jotka pelaa millon milläkin pokemon- tai roolipelikorteilla aina välituntisin. Ollaan kyllä astetta useammin repeilty - varsinkin ku ne iskee POKEKORTIT pöytään!!! :rock: :hyvä:

Oot vissiin itekki leikkiny ku tiijät noita nimeltä ;)

Onkos toi motherfucker jostain semmosesta ikuisuuden vanhasta laskettelupelistä, missä toi hörvelö kävi aina päälle tietyssä kohdassa? Tai sit mä vaan oon ihan normisti kuutamolla.

Onkos toi motherfucker jostain semmosesta ikuisuuden vanhasta laskettelupelistä, missä toi hörvelö kävi aina päälle tietyssä kohdassa? Tai sit mä vaan oon ihan normisti kuutamolla.

jep, just siitä

ainakin vanhoissa mikromikoissa(ellei monessa muussakin) tuli tuo syömään laskettelijan aika useasti :D

Meitsi on ainakin. Oli elämää kun fillarilla polki R-kioskille ostamaan kortteja viikko rahoilla. Voi sitä jännityksen tunnetta!

184047.png

Illan pahin repeäminen :lol2:

ARRR VITTU, toi mörkö oli ärsyttävä kun serkulla pelasin sitä laskettelupeliä. sitä ei päässyt pakoon millään ja se söi sut AINA. perkele! :curs:

Kappas...

-Nim. 200 tuntia Pokemon Diamondia joululomalla.

Noin 400 Pokemonia myöhemmin parannuin ja myin pelin pois. Vittu että oli kyllä koukuttava peli kaikesta huonoudestaan huolimatta. "Pakko tänään taas vilkasta mikä ois päivän erikoispokemon."

Back
Ylös Bottom