Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikös Lost tulekaan enää torstaisin?

Ainiin, ootkos muuten vielä menossa sinne Lappeenrantaan opiskelemaan?
jep, amerikassa, mutta suomenaikaa toi taitaa alkaa 4 aikaa aamulla perjantaina.

jokatapauksessa mä perjantai-aamusin herään aina hyvissä ajoin ennen kuutta laittaa amerikanserkulta lähetystä koneelle:haart:

ja Lappeenrannasta en oo iha 100% varma, en oo papereit laittannu vielä, pitää ootella vielä hakuajan loppupuolelle, saattaa lähtä nimittäi ykkösvaihtoehdoksi sitteki HSE.

JKL:lään haen kans. Lappeenranta tulee jokatapauksessa olemaa listalla, mutta onko se ykkönen vai kakkonen, sitä en tiedä vielä;)

Siisti uus avatari muuten.

Eikö olekin, taiteellinen ja elegantti.

Alkaa aivot jo vähä jäätyy, luulin että Britney alkaa D:llä eikä B:llä ku selasin playlistii ja kelasin että mihis on hävinny :eek:

Sitä se pakkis teettää. Ainut vaan, ettei sun kaveris kuitenkaan tajua juttua....

Tulee tyhmä olo ku monesti sanoo et "YEAH buddy" mut kukaa ei tajuu :(

Sitä se pakkis teettää. Ainut vaan, ettei sun kaveris kuitenkaan tajua juttua....

Niimpä.. "mikä vitun david?" Harmi kun edes salikaveri ei tajua juttua vaikka lukee pakkista pari tuntia / pv..

Arskalla kasvoi lihakset Conanissa, vaikka se vaan työnteli jotain vitun myllyn ratasta.

Emmä ainakaan nähnyt sen treenaavan Kultaista Kuusikkoa, näkikö joku?

Jep ja söi luultavasti pelkkää vihanneskeittoa.. Kyllä itse asias myllynrattaantyöntö vois aika hyvin kehittää lihast mutkun ruokapuoli ei ollu kondikses ja ei oikee ehtiny palautuu ku joka päivä varmaan 10h+..

Tarkotin että vois kehittää lihasta alottelijal siis jonkun aikaa mut pääasias aerobista :david:

arskahan on kova jätkä, ei meitä tavallisia kuolevaisia voi arskaa verrata.

Koskaa.

Ei vittu! Hienoa! Uus frendi tänä iltana ja ehkä mahdolliseta tyttö:) Jäi telkkarin ohjelmatkin väliin:D

Kiitos kiitos.
Sanos muuta, :itku:
Oli kyllä kohtuullisen vaikuttava elokuva.. Ja kohtuullisen röyhkeitä rosvoja. Loppuratkaisun tiesi jo leffan alussa, mutta se ei haitannut. Mulla on aina ollut joku soft spot Etelä-Afrikalle, vaikken olekaan käynyt siellä kuin kerran ja silloinkin vain Johannesburgin lentokentällä.
Miksi ihmeessä? Tyhmä?
Joo. Vituttaa. Mutta toisaalta vituttais myös jos olisin ottanut tarjouksen vastaan.
Et sä sitte ihan viksu ookkaa;)

:haart: never say no to a pinppi;)
Ehkä joskus voi sanoa "no to a pinppi".
Tähän TÄYTYY olla pätevä syy! :wtf:
Ehkä tyttöystävä ei olis tykännyt.. Harmittaa kyllä, koska tarjolla oli unelmien nainen. Mutta mä oon uskollinen! Vaikka vaikeeta se on välillä..
Voit saman tien painua luostariin, bro.
Joo, runkkaan kyyneleet silmissä itseni uneen tänä yönä.
Eikö se eukko näyttänytkin läheltä aika rumalta?
Ehei, oli upea ilmestys.

Aika jännä oli conanis ku aluks sitä vipuu työns joku 50 tyyppii ---> arska työntää ite = arskalla supervoimat, arska lyö kamelilta tajun kankaalle = arskalla supervoimat... mut sit se ei pärjää kyniksille tappeluis :wtf:

taitaa olla aika karu tyttö, jos sä et vielä oo varma, että onko se tyttö vai poika;)

sellanen puolikalju siilipäinen tissitön hupparissa hilluva rekkalesbo, joka polttaa norttia, vetää nuuskaa, juo bisseä, kiroilee joka toisen sanan, on raksal töissä ja vaikka sen nimi on jaana, sitä sanoo kaikki janneksi;)

Arska myöskin päihitti ilman minkäänlaista taistelutaustaa (muistaakseni) jonkun koulutetun ammatti"gladiaattorin".

Hei, ei millään pahalla, mutta mitä helvettiä tuo tredi tuolla deittiosiolla tarkottaa, että etsii mies seuraa, ei homo seuraa, vaan hetero mies seuraa. "Olen pitkä ja hyvännäköiseksi haukuttu." Ei jumalauta, jos on kaikinpuolin normaali mies, niin eikö sitä kaveriseuraa saa ihan mistä vain. Aika hintahtavaa on kyllä tehdä deitti-ilmoitus, että etsii baariseuraa:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=70604

Pyydän jo anteeksi, jos olen missannut pointin, mutta vähän vaikutti oudolta.

;)

nii, ja onks kavereitten välillä vittu mitää välii sillä, että onko kaveri komee, vai ei.

mä vieläpä oikeinki mielellää lähen liikkeelle rumien jannujen kanssa, sillo näyttää tytöille itte suhtees paremmalt, eikä oo pelkoo et toiset vie mun naisii;)

Hei, ei millään pahalla, mutta mitä helvettiä tuo tredi tuolla deittiosiolla tarkottaa, että etsii mies seuraa, ei homo seuraa, vaan hetero mies seuraa. "Olen pitkä ja hyvännäköiseksi haukuttu." Ei jumalauta, jos on kaikinpuolin normaali mies, niin eikö sitä kaveriseuraa saa ihan mistä vain. Aika hintahtavaa on kyllä tehdä deitti-ilmoitus, että etsii baariseuraa:

Vissiin jonkin sortin kaveria? Oli kyllä aika sekava toi ilmotus...

Kiinnitin kanssa huomiota tuohon ilmoitukseen...mies etsii heteromiehestä seuraa...eihän?

Back
Ylös Bottom