Ootko sinäkin kokeillu? :wtf:
Kokeilla ei ehkä ole oikea sana. Oon vienyt asian astetta pidemälle.
Kuvia ei tule.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko sinäkin kokeillu? :wtf:
Kokeilla ei ehkä ole oikea sana. Oon vienyt asian astetta pidemälle.

Kuvia ei tule.
Kyllähän sä kaiken tiedät, kun sä ton kuvankin otit.
Mulla sentään oli vaatteet.
edit: Ainiin. Mä oon missannu kokonaan Indican psykoosiPill#n lemmentarinan.
Onneks, oisin varmaan jo sinun pyynnöstäsi spämmänny ketjun täyteen sitä minkä osaan parhaiten...
Verkot on ollu vesillä jatkuvasti, mut sitten joku vitun Indica vetää kaikki helpot himaan. Kyllä tässä edelleen joutuu hieroo tattia känsäisillä handuilla kyynel silmässä, niinkuin aina ennenkin. Vain haave mallun lämpimistä ja lypsävistä kämmenistä minun ja Indican arpakuutioilla auringon laskiessa horisontin taa, pitää minut järjissäni.Multa jäi "ja" sana väliin tossa, mutta so not.
Nyt kun kuitenkin halusit tuoda meidän kaikkien tietoomme tuon ilmoituksen, joka kiistää oman väitteeni, niin samalla voisit kertoa millä tasolla suhteenne edelliseen kirjoittajaan on vai oletko vapailla vesillä?
kannattaako siis myös yksinäisen Rankkurin heittää kalaverkkoja vesille vai joutuuko hän olemaan sen yhden ketjun lonely wolf elämänsä loppuun asti?
Vai olisiko kolmen kimble unelmiesi täyttymys, haluaisitko tuntea kahdet säkit käsissäsi...?
Puhun siis ostoksista, niistä mitä tuodaan kaupasta. Tullaan kassit täynnä keittiöön ja tyhjennetään pussit kaikkien edessä suoraan suuhun, siis jos kyse oli namista... mutta hei, ei makeaa mahan täydeltä...
I rest my case...
Se on tasan turha äijä, jolla on huonoja biisejä, joiden videoilla on aina jotain mimmejä määkimässä ja heiluttelemassa pinppiä siellä housujen alla. Niistä biiseistä tulee mieleen joku ysäri bändi, kuten mr. president tai jotain muuta älämölöä.Sillä on tasan yks hyvä biisi, ja se on The Way I Are.

matematiikka =). 22kpl tehty tähän mennes ja joku kymmenen pitäis viel tehdä ainakin. Huomenna sitten herätys ja venäjän tenttiin =). Nyt on ihan hyvä fiilis ku matikan tehtävät on helppoja, eiköhän ala vituttaa sitku ne muuttuu vaikeiks.
Ace of Base, Haddaway, Snap, Aikakone ja Valdo:hyvä:Mr. President ja Dr. Alban on muuten just kovia. :D