Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllähän sä kaiken tiedät, kun sä ton kuvankin otit.
Mulla sentään oli vaatteet.

edit: Ainiin. Mä oon missannu kokonaan Indican psykoosiPill#n lemmentarinan.

Onneks, oisin varmaan jo sinun pyynnöstäsi spämmänny ketjun täyteen sitä minkä osaan parhaiten...

Mä mikää psykoosipillu ole :D enkä indican.

Katsopa vanha tuttu tehny paluun. Ootatko jo Indican lasta? Vai iskikö Indica omalla rumalla kepillä sua naamaan?

:D palataan tutulle asialinjalle...

rankkuri perkele!

eiks maailmas mitää tapahu muuta.. vittu että hävettää, voispas unohduttaa kaikilta sellasella vitun men in black lamppusysteemillä tän koko jutun.

tai no mä käsken.. Forget it! ja virtuaalisesti laitan sen heroes-neekerin tavoin käden teijän nickien päälle, ni kukaa ei muista tota enää ikinä;)

Multa jäi "ja" sana väliin tossa, mutta so not.

Nyt kun kuitenkin halusit tuoda meidän kaikkien tietoomme tuon ilmoituksen, joka kiistää oman väitteeni, niin samalla voisit kertoa millä tasolla suhteenne edelliseen kirjoittajaan on vai oletko vapailla vesillä?

kannattaako siis myös yksinäisen Rankkurin heittää kalaverkkoja vesille vai joutuuko hän olemaan sen yhden ketjun lonely wolf elämänsä loppuun asti?

Vai olisiko kolmen kimble unelmiesi täyttymys, haluaisitko tuntea kahdet säkit käsissäsi...?

Puhun siis ostoksista, niistä mitä tuodaan kaupasta. Tullaan kassit täynnä keittiöön ja tyhjennetään pussit kaikkien edessä suoraan suuhun, siis jos kyse oli namista... mutta hei, ei makeaa mahan täydeltä...

I rest my case...

Multa jäi "ja" sana väliin tossa, mutta so not.

Nyt kun kuitenkin halusit tuoda meidän kaikkien tietoomme tuon ilmoituksen, joka kiistää oman väitteeni, niin samalla voisit kertoa millä tasolla suhteenne edelliseen kirjoittajaan on vai oletko vapailla vesillä?

kannattaako siis myös yksinäisen Rankkurin heittää kalaverkkoja vesille vai joutuuko hän olemaan sen yhden ketjun lonely wolf elämänsä loppuun asti?

Vai olisiko kolmen kimble unelmiesi täyttymys, haluaisitko tuntea kahdet säkit käsissäsi...?

Puhun siis ostoksista, niistä mitä tuodaan kaupasta. Tullaan kassit täynnä keittiöön ja tyhjennetään pussit kaikkien edessä suoraan suuhun, siis jos kyse oli namista... mutta hei, ei makeaa mahan täydeltä...

I rest my case...
Verkot on ollu vesillä jatkuvasti, mut sitten joku vitun Indica vetää kaikki helpot himaan. Kyllä tässä edelleen joutuu hieroo tattia känsäisillä handuilla kyynel silmässä, niinkuin aina ennenkin. Vain haave mallun lämpimistä ja lypsävistä kämmenistä minun ja Indican arpakuutioilla auringon laskiessa horisontin taa, pitää minut järjissäni.

Miks Timbaland on niin paska? Ja miks se tunkee kaikkiin tuottamiinsa kappaleisiin ja vielä kehtaa pistää kappaleiden esittäjäksi Timbland feat. (Laulamisen hoitava artisti tähän) ?

Sillä on tasan yks hyvä biisi, ja se on The Way I Are.
Se on tasan turha äijä, jolla on huonoja biisejä, joiden videoilla on aina jotain mimmejä määkimässä ja heiluttelemassa pinppiä siellä housujen alla. Niistä biiseistä tulee mieleen joku ysäri bändi, kuten mr. president tai jotain muuta älämölöä.
Sori.

Vähän taas pinna kireellä töiden johdosta..:david:

matematiikka =). 22kpl tehty tähän mennes ja joku kymmenen pitäis viel tehdä ainakin. Huomenna sitten herätys ja venäjän tenttiin =). Nyt on ihan hyvä fiilis ku matikan tehtävät on helppoja, eiköhän ala vituttaa sitku ne muuttuu vaikeiks.

missä koulus opiskelet venäjää`?

Back
Ylös Bottom