Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Hahaha Hohoho tuota Hulkin kuvaa :jahas: Jukolauta nyt niitä hauskoja kuvia tänne! kohta saanut lukea sivukaupalla siitä kuvasta, mikä ei välttämättä ole edes mitenkään erikoisen hauska kuin niille jotka tuntevat kyseisen herran.
Itse en ainakaan saanut mitään kakkahalvauskohtausta kyseisestä otoksesta ehkä juuri siksi etten kaveria tunne, joten kuvassa oli vain joku heebo jolla oli joko iso meisseli tai sitten jotain muuta täytettä housuissa.

Quoted 4 Truth :kippis1:

ja kuva:
p3118287.gif

pic_12023661473036.jpg

Mä en kyl tajua tätä. Kaunis kissa, mutta mikä tässä on se juttu?

Nämähän on kaikki näitä ajatuksia herättäviä kuva/tekstiyhdistelmiä. Tuosta kuvasta voi sanoa, että joo panettaa :D

Normiheppu, joka ei ole koskaan salilla käynyt, pitää Deividiä todennäköisesti lihaksikkaana. Varmaan monet muukki on huomannu, että mitä pidemmälle oma saliharrastus menee, sitä kyniksemmiltä kaikki muut näyttävät. Omaa kehitystä ei niinkään pidä erikoisena, mutta monet kaverit alkaa näyttää uskomattomilta siimoilta. :D

Normiheppu, joka ei ole koskaan salilla käynyt, pitää Deividiä todennäköisesti lihaksikkaana. Varmaan monet muukki on huomannu, että mitä pidemmälle oma saliharrastus menee, sitä kyniksemmiltä kaikki muut näyttävät. Omaa kehitystä ei niinkään pidä erikoisena, mutta monet kaverit alkaa näyttää uskomattomilta siimoilta. :D
Oon täysin samaa mieltä. Ei David mitenkään huonossa kunnossa ole. Varmaan aika moni pitää tuollaista hoikkaa futarikroppaa ihanteellisena miesvartalona.

Artikkelin ylisanoja pursuava "Wau, mikä rantaleijona!" -tyyli on tosin huvittava.

Back
Ylös Bottom