Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olitko soosissa vai mikset lyönyt takaisin? Emmäkään kyllä löis ellei aivan pakko.

Olin aika soosissa, baarissa järkkärit ja ulkona poliisit tuli väliin ennen kuin kerkesin kissa sanoa, toisaalta hyvää niin. Vaikka kyllä turpaan saaminen itsetunnonpäälle ottaa, siitä ei pääse mihinkään. Noh nyt on tutkintapyyntö pahoinpitelystä tehty ja seuraavaksi lekuriin, toinen silmä on musta ja reidessä sekä pakarassa näyttäs myös olevan mustelmat. Kaikki rahat vaan pois mitä irtoo.

Ok, turpaansaaminen voi joskus olla helppoa rahaa, jos pääsee näinkin vähällä. Mutta silmä mustana oleminenkin vituttaa, kun kaikki kyselevät "mitä tapahtui". :D

Kyllä multa irtoaa reilusti respectiä jos ei lyödä takaisin, ehkä rauhoittuu tilanne aiemmin. Toivottavasti ruhjeet paranee pian!!

Eipä nyt kauheasti vituta, töihinmenoliukuma on puoli kymmeneen asti ja himassa mä nökötän syömässä aamupalaa, eikä näytä kiire olevan. Ollaan sitten illalla myöhään töissä. Kylläpä joulu väsyttää, ei meinannut millään herätä! No kohta sinne töihin...
Tuuleekin pirusti, mikä hattu tuolla pysyy päässä...

Asiaa vaikeuttaa se, etten mä ole sata varma, että mistä asunnosta tämä vitun mekkala tulee. Se tulee joko suoraan naapurista tai naapurin alapuolella olevasta kämpästä. Joka tapauksessa vituttaa aivan huolella, sillä olen viimeiset pari tuntia saanut kuunnella Sturm und Drangia vittu täysillä soitettuna ja taitaa olla vielä huono levyvalikoima, kun kerta kahta samaa kappaletta huudattaa jatkuvasti (Indian ja joku vitun toinen kappale). Vihaksi pistää oikein huolella.

Asut mun naapurissa :hyvä:

Kait tuo metroflexin teston katkunen ilmapiiri on noin pirullinen, kun jokainen huutelee kuin coleman ja vielä kaiken huipuks yrittäävät tehä samoilla painoillakin.

Antakaa jäbälle armoa, se reenaa sentään metro flexillä! HC ukko. Respect.

Painoa toki saisi olla enemmän, kuten MHK jo huomauttikin...

Kattokaas noita sen muita videoita, ei helevetti. "BIG MIKE" :D:D

Pakkohan ton Pik Maikin on vetää läpällä...ei kukaa voi noin kujalla olla oikeesti :D

Ihme tyyppi, piti vielä ne light weight huudot sitten täräyttää. :david:

edit. VITTU repesin kun katoin ton Big Mike Part 4. :hyvä: Kattoo koko ajan itteesä peilistä, ja huutelee vielä pakolliset jeah buddy huudot! :jahas:

Mää en kyllä tienny että kohautuksia tehhää ristiotteella?
Tänään sattu kyllä ihme tapaus. Oli salilla ruuhkaa ku ensimmäistä päivää auki pyhien jälkeen niin tein sitten kerrankin sitä pohkeet istuen masiinaa. Tein yhen sarjan ja venytin vähän jalkoja siinä kahen metrin päässä. Juomapullo ja joku lippis tais olla siinä laitteen vieressä. käänsin selkäni ehkä 20 sekunniks ja sitte ku käännyin ni laite oli tyhjä, kummatki kiekot hävinny. Siinä sitte aikani ihmettelin ja huomasin että ne oli jonku perusjätkän penkin alla korokkeena. Hieno mies.

Mahtaisi muuten tolla Pikmaikilla hymy hyytyä kun tulisi Ronsu siihen viereen vähän tekemään mavea. Saisi kuulla miten ne jeabadit ja laitweitit luikautetaan oikeaoppisesti.

No, itelläni 5:40, en nukkunu vittu silmällistäkää. Pikkasenko vituttaa ja väsyttää, ihan just lähettävä. Ajaa rekkaa.. Ei helvetti, Taitaa tulla taas niit päivii ku nuokkuu ihan huolel :curs:

Olihan tuo perseestä taas kerran. Melkein 12 tuntii meni.

Työsopimus loppuu 31.12.07 ja ne on sit päättäny sinne työvuorolistaa pistää ens ja seuraavanki viikon hommii mulle. En vissii oo menos enää tiistain sinne jos kerta työt loppuu maanantain. Niin kauan ku min nimi ei oo uudes paperis, se loppuu.

Back
Ylös Bottom