Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kipi, vanha pervo vielä valvoo ja päivystää... Mikset YHDY keskusteluumme? Oot ollu liian kauan ilman mun mahtisauvaa..

Lähtisköhän toi taskari teille niin vedetään three-somit?

Mä oon kyllä nyt vähän laiskalla päällä, mutta mielelläni lähden kyllä teitä poikia toistenne kimpussa kattelee ;)

Taskari: just laiskoista me pidetään. Makaat vaan niin me nuoret ja uljaat orhet kyllä duunataan sua ihan loppuun asti. Kato, jos toinen väsyy niin aina läpystä vaihto...

Ja silmari: en tiedä, ehkä läsnäolollasi on jotain vaikutusta?

NOuuu, aina mut jätetään yksin pimeään ja synkkään pakkisyöhön. Näkekää pahaa unta pienistä kulleista, höh

Noniin, himmataas taas niitä homppelijuttuja.

Vähän jos kuitenki homoa tähän...

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qZPTIizIT40&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qZPTIizIT40&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Ei enää mitään likasia homppelijuttuja, koittakaa ny lopettaa. Kipikin meni jo nuq ja weiland ei oo ees talossa. Itse lähden savukkeelle ja odotan uutta naaraslihaa.

Tajusin, että minä edes yritän kirjottaa naisväelle, mutta noi muut on pelkästään lihasauvan perään...

Saahan sillä, mutta mitä sä niillä oikein teet. Ei ne ny jumankauta kaikkee raiskaamista kestä. Kuka pitää nahkakenkiä? ite ostan kerran vuodessa halppis-skeittarilenkkarit Anttilasta.

Suuri osa porukasta menee näköjään taas aamulla töihin. Yöketju kuihtuu täysin. Onko muuten ketään muuta joka painaa duunia vuodenvaihteen aattona? Poket tietysti, mut ne ei muutenkaan kirjotele tänne duunista.

Saahan sillä, mutta mitä sä niillä oikein teet. Ei ne ny jumankauta kaikkee raiskaamista kestä. Kuka pitää nahkakenkiä? ite ostan kerran vuodessa halppis-skeittarilenkkarit Anttilasta.

Suuri osa porukasta menee näköjään taas aamulla töihin. Yöketju kuihtuu täysin. Onko muuten ketään muuta joka painaa duunia vuodenvaihteen aattona? Poket tietysti, mut ne ei muutenkaan kirjotele tänne duunista.

kengät oli teetätetty.
ei ollut mitkään teräskärki maiharit vaan se kärki oli sellainen että sai potkia neekereitä perseelle eikä tuntunut missään. Titaanikärki. Kengän sisäosa oli otettu suoraan minun jalan mallista, ja pohja oli nastoitettu:D

voi elämä että käveleminenkin voi olla mukavaa:kuola:

Jätkä on hifistelijä! Ei kuule ennen vanhaan ollut tollasia. Puukengät tai koivin virsotossuilla painettiin meneen 15km kouluun aamulla -50 asteen pakkasessa perkl.

Onko kivaa potkia neekereitä perseellä?

Back
Ylös Bottom