Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Unille!

Itellä jos en viikolla saa kahvia jonain päivänä ni aivot ei toimi kunnolla. vapaalla ollessa sitä ei ees osaa kaivata ku ei tartte keskittyä mihinkään.

Mul tulee kahvist aika pahat reflat, oari vuotta sitten vappuna kun en ollut koko päivänä juonu ni alko 19 jälkeen olee niin paha et jäin nukkumaan ku muut lähti stadiin, ja sit 3-4tuntia myöhemmin heräsin oksentelemaan. Aamulla rupes heti pää särkee u udelleen niin mun sillonen tyttöystävä kysy et oonko juonu kahvia. Sit ku tajusin et en oo ni keitin puol pannua ja tokan kupillisen jälkeen lähti ku ammuttuna. Paha addiktio..?

Kyllähän tuo kuulostaa melko normaalilta.:D

Joo kyllä joulu on hienoa aikaa... Itsellä joulupukin keikka aattona kummipojan perheelle. Mutta itellä jää joulu jotenki "vajaaksi" ku ei oo lapsii eikä mitään, mut voipahan hyvällä omalla tunnolla vetää kovan kännin :D

Aamulla kinkku uuniin ja illalla sitten kostutetaan ranskanleipää siihen pellille jääneeseen rasvaan/nesteeseen, perkele että on hyvää! Eikä nyt tarvi kenenkään wannabe-kehon inistä, että ei oo terveellistä, nyt on joulu! ;)

Joo kyllä joulu on hienoa aikaa... Itsellä joulupukin keikka aattona kummipojan perheelle. Mutta itellä jää joulu jotenki "vajaaksi" ku ei oo lapsii eikä mitään, mut voipahan hyvällä omalla tunnolla vetää kovan kännin :D

Eikö joulupukkii ookkaa olemassa..

Lisää massaa: tänään puoliks syöty boxi fazerin sinisiä kahvin kera. Onhan tuos nyt käyty melkein 3 päivänä peräkkäin vetämässä reenit ja joulun pyhinä vois lähteä reenaileen kanssa. Saa nähä minkälainen "herkkuperselinja" tulee olemaan tänä jouluna.

Henk.koht ilman kahvia :wtf:

Ittellä on se että pitää sellane puolen litran tuoppi kahvii saada heti herättyä että on virkeä koko päivänä, mielellää vielä pitää saaha nuuskaa heti stereona (molemmille puolille) samalla.

Mut kai se on ku oon alkoholisti ja päihdeongelmainen, ni geeneissä, että nikotiiniiki ja kahvii jää iha vitullisee koukkuu.. Nuuskaa menee kyl purkki päivään jos vaa nuuskaa saan. Pitää kyl tosissaa jarrutella et riittää kaks-kolmepäivää ettanipurkki.

Aika huvittavaa kun mikäs päivä tässä joku aamu oli mainos tullut oviluukusta ja taisipa olla joku elektroniikka-lehti. Osta joululahjaksi pesukone. LOL. Seuraavaksi plasmatelkkari ja kotiteatteri ja uus auto ja kesämökki. Lapsille vielä vaikka pari mersua pikkurahalla. Överiksi tuntuu, että menny koko touhu. Yksinkertainen on hyvä.

:joulu3:

Ja ainiin, Hyvää joulua BUAHAH!:evil:

Vitsku, eiks muka ois siistii ostaa BMW m6, uus mökki, uus omakotitalol vitun siisti ja iso pesukone, takka ja 7880 tuuman maailmansuurin plasmatelkka, ja kotiteatteri, ja kunnon subbarit bemuun?';)

Kyl mä ainaki haluisin niit.. Vaik onki vapaast käytös porukoitten mökki.. Mut muuta noist ei ookkaa

Vitsku, eiks muka ois siistii ostaa BMW m6, uus mökki, uus omakotitalol vitun siisti ja iso pesukone, takka ja 7880 tuuman maailmansuurin plasmatelkka, ja kotiteatteri, ja kunnon subbarit bemuun?';)

Kyl mä ainaki haluisin niit.. Vaik onki vapaast käytös porukoitten mökki.. Mut muuta noist ei ookkaa

No mutta ihmettelin, että mikä siinä on tänä päivänä, kun hamsrataan kaiken maailman tavaroita jatkuvalla syötöllä ja samalla tahdilla dumpataan vanhaa pois. Miksi ne asiat mitkä kerran toi parempaa fiilistä ja oli siistiä ei ole enää yhtä siistiä kuin silloin ennen? Vanha tavara on taakka ja uutta pitää saada nyt ja heti.

Jos tässä syvälliseksi aletaan, niin ihmetyttää, kun koko ajan ostetaan ja ostetaan ja kulutetaan suuria määriä kalliisiin tavaroihin, ja samalla vanhat saa kyytiä ja niistä ei välitetä. Kierrätyskin maksaa, joten heitetäänpä metsään vanhat roinat. Kierrätyskeskuksien maksut kalliit, joten pistetäänpä kaatopaikalle vaan suoraan. Säästetään siinäkin. Kulutusta kulutuksen perään. Ovatko ihmiset sen onnellisempia?

Olisitko sinä oikeasti onnellisempi jos sinulla olisi BMW m6, uus mökki, uus omakotitalol vitun siisti ja iso pesukone, takka ja 7880 tuuman maailmansuurin plasmatelkka, ja kotiteatteri, ja kunnon subbarit bemuun?

Uskoisin, että sen jälkeen sinäkin haluaisit lisää jotain, mitä sinulla ei ole jo.

:piis:;):piis:

Olisitko sinä oikeasti onnellisempi jos sinulla olisi BMW m6, uus mökki, uus omakotitalol vitun siisti ja iso pesukone, takka ja 7880 tuuman maailmansuurin plasmatelkka, ja kotiteatteri, ja kunnon subbarit bemuun?

Uskoisin, että sen jälkeen sinäkin haluaisit lisää jotain, mitä sinulla ei ole jo.

:piis:;):piis:

Mä pohjoiseuroopan suurimpana autofanina luulen että olisin onnellinen BMW m6seen, tosin Dodge Viper saattasi silti olla päiväunissa, samoin Porsche 911.. Muista rikkauden merkeistä en jaksa sen enempää välittää, ainoat, että pääsee Australiaan, Kanadaan, Etelä-Afrikkaan ja Usaan, ei ole niin kalliita juttuja että pitäisi ees aatella rahaa, mulla oisi nytkin varaa mennä kaikkiin noista peräkkäin vaikka heti jos haluaisin..;) enkä liiottele.

E: siis Ausseihi, usaa kanadaa ja eteläafrikkaa on kaikkiin päästävä varmasti joskus, on ne nii legendaarisia paikkoja!

Back
Ylös Bottom