Eikös se tarkoita (rinta?)syöpää? Voi olla, että olen ihan kuutamolla, mutta tämmöinen muistikuva olisi...
-edit- Oliskohan tämä juttu.
Tusen tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös se tarkoita (rinta?)syöpää? Voi olla, että olen ihan kuutamolla, mutta tämmöinen muistikuva olisi...
-edit- Oliskohan tämä juttu.
Kenellä oli aikoinaan sigu jossa esiintyivät Nasu, Puh, sustapöhö ja Rammsteinin Zwitter? Kuinka tuo sigu kokonaisuudessaan kuului ja mistä se oli lähtöisin?
No eivät ne kyllä miksikään noin nopeasti mene. Nehän ovat vasta vajaan viikon yli parasta ennen päiväyksensä. Säilyvät kuitenkin normaalisti aika pitkään, niin tuskin muutama päivä ne yhtäkkiä saa menemään piloille, kun parasta ennen päivä on ohitettu.Mä oon syönyt kananmunia jotka vanhentuivat jo 13.10. Ostin ne juuri, ei tullut mieleen katsoa päivämäärää. Viimeiset 2 päivää olen näitä syönyt ja ovat maistuneet kyllä aika pahalle. Onko tämmösissä vanhentuneissa munissa muuta haittaa kuin paha maku?
Vois sörssiä noi loput johonkin taikinaan tms. Ellei se ole täysin huono idea.
Mä oon syönyt kananmunia jotka vanhentuivat jo 13.10. Ostin ne juuri, ei tullut mieleen katsoa päivämäärää. Viimeiset 2 päivää olen näitä syönyt ja ovat maistuneet kyllä aika pahalle. Onko tämmösissä vanhentuneissa munissa muuta haittaa kuin paha maku?
Vois sörssiä noi loput johonkin taikinaan tms. Ellei se ole täysin huono idea.
Kumpi on oikein kirjoitettu, tuskimpa vai tuskinpa?![]()
Kumpi on oikein kirjoitettu, tuskimpa vai tuskinpa?![]()
Mistä oikein saa halvimmilla HTC Tytn:iin styluksia(?), eli niitä kyniä..?
eiks riitä että kirjoittaa "tuskin", mun mielestä tuskinpa on vain murrevääntöä.
paljon ne yleensä maksaa?
Liikaa:D Taitaa yleisin hinta olla suomessa se 25e kolmelta kynältä+mahdolliset postikulut, joten aika suolainen hinta...
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=25273
jos "vähän vääränmerkkiset" käy niin pääsee jonkin verran halvemmalla.. oiskohan ollut 15e tommonen paketti prismassa kun viimeks katoin.
Mutta käykö noi siihen puhelimen paikkaan?
Mitä eroa on satsumilla, klementiineillä ja mandariineillä??