No jos suomeen tulee rotusota,ni mehän ollaa puolemme jo valinneet, vai kuinka? ja ainakin sitten jos "saataisiin" sitä mitä tää abdul haluaa, niin voi olla että ei kovin montaa tummaa jää ylipääsä eloon, ja mä ainakin olisin ennemmin elävä somaliassa asuva n****ri ku kuollu suomessa asunut n****ri.
Kannattaisi heikäläisten ihan oman turvallisuuden kannalta sopeutua tänne, eikä manata sotaa mitä he eivät voi voittaa. Toivottavasti ne ei niin hulluja ole että ne haluaa liata suomalaisten kädet vereen, ja omat kädet irti.
Ainahan maahanmuuttajien pitää nöyränä sopeutua isäntämaan tapoihin tai lähtä pois, ennenkuulumatonta puhua rotusodasta, ja jos sellanen tulee, somalit on tuomittu häviämään
En sotaa toivo, mutta toivon että nekään ei toivo.
edit:
ettei nyt kukaan kukkahattutäti haasta mua oikeuteen rotuvihan lietsonnasta, niin pyydän huomaamaan, että toi abdul-nimine kaveri tossa kuitenkin sisällissodasta suomalaiset vs. maahanmuuttajat toivoi. en minä, minä edelleen vastustan kyseistä sotaa, jota toivottavasti ei tule, mutta myöskin jos suomeen sisällissota tulee, olen puoleni valinnut, se ei ole rasisimia, se on henkiinjäämistä. Eikä tossa hypoteettisessa sodassa ole kuin yksi osapuoli, johon voi kuulua, ja se ei ole sisällissodan aloittajat ja toivojat, maahanmuuttajat.
EN todellakaan halua mitään sisällissotaa, ja toivon ettei kukaan muukaan haluaisi. Kuitenkin suomessa on niin paljon suomalaisia, ja niin vähän muita, että sulaa hulluuttahan se olisi mustan miehen lähtä ittesä tapattamaan sisällissodassa suomalaisia vastaan.
edit2; edelleen huomautan mahdollisille tutkintapyyntöjen rustaajille, että mä en ole sisällissotaa missään kohtaan toivonut, enkä ole rasisti, en ole sanonut tässä mitään laitonta, ja että hullujahan mahdolliset sodantoivojat on, hirveästi siellä kuolisi ihmisiä turhaan. Sopeutukaa suomeen! emme mekään maahanmuuttajina ulkomailla puhu avoimesti sisällissodasta kantaväestöä vastaan, meillä suomessa on sellainen kaunis sanonta: maassa maan tavalla, tai maasta ulos. olkaa ihmisiksi, ei meillä suurimmalla osalla suomalaisista silloin mitään teitä vastaan ole!
Ei sotia. en todellakaan halua sellaista, (ei sitä kyllä voisi ääneen sanoakaan, poliisijuttu tulisi)