Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nälkä! Enemmän nälkä kuin afrikkalaisilla yhteensä!
Aargh!

Moro Timantti! Aloitetaanko 16 vääntö tuosta (s)koijauksen oikeakielisyydestä? :thumbs:
Ei, kuhan kiusasin. :D

Aargh!
Ooh, ehdin tässä iltapalaa alotellessa vielä shibankin näkemään. :kippis1:

Weiland, mistä ne marsipaanimunat on tullu?

Ihanata! Mä yritän laskea kaloreita että saisinko vielä edes yhden rahkan ottaa. Näen jo näkyjä

Aargh!
Tule syömään nuo minun porsaan ulkofileeni pois tuolta jääkaapista. Menevät kohta pakkaseen. En sitten saanut lopulta kuin puolet syötyä siitä 1,5 kilosta eilen. Olen pettynyt itseeni.

Nyt sentään tiputellut kohta mavetreenin päätteeksi 350g riisiä, 500g herne-maissi-paprika -sekoitusta, 1 purkin Uncle Ben's Sweet&Sour-kastiketta ja 450g broilerin filesuikaleita. Pientä reboundia haetaan tässä keton jälkeen, mutta parin päivän päästä syömiset taas kuriin ja kaloreita leikataan ihan kunnolla ja tiputtaudutaan takaisin ketollekin. Treenikierron kovimmat treenit vaan nyt työn alla, niin pieni plussa on välillä ihan hyvästä. Kevyemmät treenit nyt sitten hoitaa kunnon miinuksillakin läpi. Tänään mavessa 3*10*200kg ilman vyötä, remmejä tms. Kulki ihan mukavasti ja sai vähän asennettakin mukaan :).

Ihanata! Mä yritän laskea kaloreita että saisinko vielä edes yhden rahkan ottaa. Näen jo näkyjä
Kyllähän aina yhden rahkan syömiseen on varaa :D. Menee muuten liian totiseksi.

Sankarini! Mut on helppo tyydyttää: eteen vain apetta niin muuta ei tarvita :D

Minä olen hassutassu <3 awwwww

Ps: Terkkuja WhiteExorcistille!

Back
Ylös Bottom