Eikös tuo kuulu yö-threadin perinteisiin, kun alkaa muuten jutut loppua?
Aika pitkälti joo. Täällä on muuten oikeesti nykyään suhteellisen vähän asiaa kenelläkään!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tuo kuulu yö-threadin perinteisiin, kun alkaa muuten jutut loppua?
Se on ihan miten sen ottaa :haart:Aika homoa. :D
Juu, valitettavasti. Joutusin sitten selittelemään strutsille jälkeenpäin ettei mulla ole asian kanssa osaa eikä arpaa...Ettei tulisi väärinkäsityksiä.weikkakin tuntee tapauksen
Ei, kuhan kiusasin. :DMoro Timantti! Aloitetaanko 16 vääntö tuosta (s)koijauksen oikeakielisyydestä? :thumbs:
Ooh, ehdin tässä iltapalaa alotellessa vielä shibankin näkemään. :kippis1:nälkä! Enemmän nälkä kuin afrikkalaisilla yhteensä!
Aargh!
Tule syömään nuo minun porsaan ulkofileeni pois tuolta jääkaapista. Menevät kohta pakkaseen. En sitten saanut lopulta kuin puolet syötyä siitä 1,5 kilosta eilen. Olen pettynyt itseeni.nälkä! Enemmän nälkä kuin afrikkalaisilla yhteensä!
Aargh!
.Kyllähän aina yhden rahkan syömiseen on varaa :D. Menee muuten liian totiseksi.Ihanata! Mä yritän laskea kaloreita että saisinko vielä edes yhden rahkan ottaa. Näen jo näkyjä
Eikö viikko vaihtunu jo? ;)Ihanata! Mä yritän laskea kaloreita että saisinko vielä edes yhden rahkan ottaa. Näen jo näkyjä
Eikö viikko vaihtunu jo? ;)
Marsipaanipupu toi ne mulle.Weiland, mistä ne marsipaanimunat on tullu?
Hillitse itsesi pullanmuruseni. :haart:nälkä! Enemmän nälkä kuin afrikkalaisilla yhteensä!
Aargh!
Hillitse itsesi pullanmuruseni.
MissEvilEye, iltaa.
Silavanpalanen voisi olla osuvampi