Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mistäs minä tiedän, mistä sinun mielestä pohjimmiltaan on kyse. Tuossa lauseessasi kuitenkin sanot, ettei flunssaan ole kukaan kullut kuin kuumeen vuoksi. Jonkun siis pitäisi olla kuollut flunssassa pelkästään korkean kuumeen vuoksi tai lauseesi on ihan puutaheinää.
Kyse nyt kuitenkin oli lähinnä esimerkistä ja rankasta olettamuksesta. Ja mikä nyt sitten lasketaan tavalliseksi flunssaksi ja mikä ei?

Ja tiedät kyllä mistä mun mielestä pohjimmiltaan on kyse jos luet mitä olen kirjoittanut. Eli kyse on siitä miksi kuume yleensäkään niin korkeaksi nousee, ei siitä onko se normi flunssan takia niin korkeaksi kellään noussut. On kuitenkin helppo olettaa, että varmasti on, koska flunssaa sen verran paljon sairastetaan, että siihen mahtuu epäilemättä tollasiakin tapauksia.

Ja vaikka väärässä olisinkin olettamukseni kanssa, se ei siltikään muuta alkuperäistä kysymystä mihinkään suuntaan. Eli älä takerru pikkuseikkoihin.

Osaisikohan joku Volvo-mies selittää mitä tarkoittaa kun sammutan 460:n niin takaa kajarista kuuluu sellainen piipitys, selkeästi äänimerkki tai varoitus jostakin. Ei tunnu liittyvän ainakaan valoihin tai kuskin turvavyöhönkään.

Osaisikohan joku Volvo-mies selittää mitä tarkoittaa kun sammutan 460:n niin takaa kajarista kuuluu sellainen piipitys, selkeästi äänimerkki tai varoitus jostakin. Ei tunnu liittyvän ainakaan valoihin tai kuskin turvavyöhönkään.

En ole volvomies, mutta tiedän, että jotkut autosoittimet muistuttavat piippaamalla ottamaan etulevyn pois kun virrat katkeavat. Onko sulla irrotettava etulevy soittimessa?

Siis alun alkujaan kysyin tätä ihan yleisesti, en pelkästään pakkikseen liittyen. Samanlaista käytöstä löytyy myös normi elämässä, siellä se varsinkin säälittää ja ihmetyttää.

Joku pätemisen tarvehan siinä varmaan on taustalla, jos se kovin kroonista ja joka paikassa ilmenevää on. Psykologi osaisi varmaan antaa tarkan diagnoosin.

Keskustelupalstoilla se voi monesti olla silkkaa ärtymistä, varsinkin sellaisen tapauksessa, joka on keskustelua seurannut alusta saakka. Kun joku tuo saman asian seitsemättä kertaa "uutuutena" mukaan, niin alkaahan se helposti nyppiä. Ja sitten on niitä, joilla muisti pelaa ja joita alkaa häiritä "missä mä olen nähnyt tän aikaisemmin"-ajatus siinä määrin, että pitää ottaa selvää. Kun se vaiva on nähty, niin pitäähän se tuoda konstaamalla julki : )

Mitä eroa on noissa threadien alussa olevilla punasilla pikkuneliöillä (jotka siis näyttää et on kirjottanu kys. threadiin) ja niillä jois on joka kulmassa semmoset mustat viivat???

Mustat viivat tulevat siitä mustasta rastista, joka tulee lukitun threadin ruudun päälle. Eli siis kyseessä thread, johon olet kirjoittanut ja joka on sittemmin lukittu.
Eli:
thread_dot.gif
+
thread_lock.gif
=
thread_dot_lock.gif

Threadin lukitus?

Niin mitäs se sitte tarkottaa, että joku threadi on lukittu? Ettei sinne voi enää kirjoitella? Mitäs sitten jos haluaisi kovasti kyseisestä aiheesta kirjoittaa? Mitä syitä on jonkun threadin lukitsemiselle?

Mikä on elämän parasta aikaa ?

Se on siinä kahden kieppeillä, sen jälkeen ajan laatu hitaasti huononee, kunnes alkaa taas kahdeksan aikoihin parantua, ja on jälleen parasta siinä kahden aikoihin.

Kävin tänään polkaisemassa spinning-tunnin, jonka aikana kanssapolkijan pyörästä irtosi vauhdissa vasen poljin kampineen päivineen. Kovin huonosti ei nähtävästi käynyt, sillä jamppa vaan vaihtoi pyörää ja jatkoi polkemista. Mitä jos polkija olisi saanut tuossa rytäkässä jonkun vamman? Olisiko sali tällaisessa tapauksessa korvausvelvollinen, vai onko vakuutusyhtiön vastaus tyyliin "no can do, mitäs läksit"?

Olin järkeilevinäni, että sali varmaan korvaa, mikäli välineet hajoaa alta, mutta meneeköhän se sitten kuitenkaan näin?

Olin järkeilevinäni, että sali varmaan korvaa, mikäli välineet hajoaa alta, mutta meneeköhän se sitten kuitenkaan näin?

Tyypillisesti yrittäjällä kuin yrittäjällä on vastuuvakuutus, joka korvaa juuri tuollaiset tapaukset.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mikä oli se suomalainen sivu, missä oli asiakaspalevulutyössä olevien ihmisten avaytumisia yms? muistelin jotain aasiakaspalvelua, mutta ei vaan löydy..

Tuntematon mies kourii raflassa. Haistatan paskat, ja myöhemmin sama mies ja sama juttu. Heittääkö poke ulos? En tietenkään tajunnut mennä edes avautumaan asiasta.

Ei tartte ees kouria ni voi lentää ulos, saatiin yks känniääliö raflasta pihalle mainitsemalla sen häiritsevästä käyttäytymisestä pokelle. Loistavaa toimintaa, ku jakso tulla sieltä tanssilattian keskeltä hakeen sitä kaiffaria. Propsit Oulun Amarillon vakseille.

Back
Ylös Bottom