Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

:eek: Tsiisus, siitäkö se johtui? Näin tosiaan ihan hirveää unta...

vähän vaikea sanoa, mutta itellä parin kokeilun perusteella kohtalaisen ahdistavia unia (ja jälkimmäisellä kerralla olin repinyt korvatulpat pois unentokkurassa)

Musta taas tuntuu, että korvatulpat ehkäisee painajaisia. Unenlahjat on mulla suorastaan loistavat, mutta ympäristön tapahtumat tulee kyllä uniin. Pitkään aikaan en ole tulppien kanssa nukkunut (vain jos toisen kuorsaus ottaa todella koville), mutta yleensä niiden kanssa on ollut sikeää unta ja siinä mielessä tapahtumaköyhiä unia, että niihin ei heräile eikä sisältö ole kammottavaa.

Tosin viime yönä näin unta, että seurustelin Michael J. Andersonin kanssa, joten mene ja tiedä.

Daa. Eikö asia ole niin, että jos kytken koneeni kaapelinettiin niin kytkennässä käytetään rj-45 liittimellä varustettua piuhaa? Tarttis nopeasti vastauksen.

Daa. Eikö asia ole niin, että jos kytken koneeni kaapelinettiin niin kytkennässä käytetään rj-45 liittimellä varustettua piuhaa? Tarttis nopeasti vastauksen.

Moro.
Ilmeisesti tarkoitat kaapelimodeemia...kaapelimodeemi kytketään seinään kaapelipiuhalla, joka puolestaan liitetään kiinni kaapelimodeemiin. Kaapelimodeemista lähtee puolestaan mainitsemasi rj-45 piuha tietokoneellesi.

Aha joo. Siis muutan just kaapelitalouteen. Eli mun pitää ostaa kaapelimodeemi.
Jep. ja antennikaapeli jos ei löydy ennestään.
Hmm.. siis se on hoasin kämppä, eli ostanko mä kaapelimodeemin vai adsl-routterin?

Eli meet seuraaville sivuille http://www.welho.fi/ ja tarkistat toimiiko Welho omassa taloudessasi. Pitäs toimia kyllä, mutta onhan se hyvä tarkistaa. Sitten marssit lähimmän jälleenmyyjän luokse tai tilaat Welholta ite. Saat kaapelimodeemiboksin avatessasi laajakaistaliittymän. Ja sieltä laatikosta löytyy kaikki tarvittava, etkä tarvitse erikseen mitään antennijohtoja.

Hmm.. siis se on hoasin kämppä, eli ostanko mä kaapelimodeemin vai adsl-routterin?

Joo, voi hyvin olla että talossa on valmiina Soneran HoasNet (tarkista Hoasilta). Meillä ainakin kuului netti vuokraan.

Tällöin et tarvitse muuta kuin seinästä rj45-piuhan koneeseen ja aluetoimistosta saatavat tunnukset. Jos sulla on kannettava ja haluat surffata ilman johtoja niin sit pitää toki ostaa langaton lähetin, mutta modeemia et tarvitse.

Mulla on ihan ihme juttuja päivittäin mielessä:

Ovatko naiset missään lajissa tasaväkisiä miesten kanssa?

Jos Wayne Rooney ja C.Ronaldo pelaisi futista Suomen naisten maajoukkueessa, erottuisivatko he selvästi kentällä edukseen taidolla, fyysisyydellä jne.? (ei ulkonöllä). :david:

Joo, voi hyvin olla että talossa on valmiina Soneran HoasNet (tarkista Hoasilta). Meillä ainakin kuului netti vuokraan.

Tällöin et tarvitse muuta kuin seinästä rj45-piuhan koneeseen ja aluetoimistosta saatavat tunnukset. Jos sulla on kannettava ja haluat surffata ilman johtoja niin sit pitää toki ostaa langaton lähetin, mutta modeemia et tarvitse.

Hyvä, kiitos! On hoasnet :)

Back
Ylös Bottom