Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Toi tourette mun mielestä kuuluu samaan sarjaan ku hypnoosi ja stigmat: Kai ne on jotenkin tieteellisesti todistettu mutta pakko niiden on olla kusetusta.

Nyt oot kyllä jätkä niin hukassa että et näe metsää puilta. Hypnoosi ja stigmat samassa lauseessa:curs: Sotket lääketiedettä ja jotain vitun huuhaata ettei mitään rotia.

Edit. Luin vasta jälkeenpäin ton sun vastuksen ekaan kritiikkiin, ai tahtoon pohjautuva juttu? Onko sua ikinä hypnositoitu?
Niin ja liittyykö toi mainitsemasi telepatui(uuuu) hypnoosiin vai stigmoihin?

Nyt oot kyllä jätkä niin hukassa että et näe metsää puilta. Hypnoosi ja stigmat samassa lauseessa:curs: Sotket lääketiedettä ja jotain vitun huuhaata ettei mitään rotia.

Edit. Luin vasta jälkeenpäin ton sun vastuksen ekaan kritiikkiin, ai tahtoon pohjautuva juttu? Onko sua ikinä hypnositoitu?
Niin ja liittyykö toi mainitsemasi telepatui(uuuu) hypnoosiin vai stigmoihin?
Sanavarastoni rajallisuus tuli vastaan kun mainitsin ton telepatian. En oikein tiedä mitä yritin sanoa. Hypnoosiin se liittyi.
Oon kattonu telkkarisarjoja ja lukenu wikipediaa. Kaikki sivistykseni pohjautuu näihin lähteisiin. Hypnoosin toimintaperiaatteesta en juuri mitään tiedä. Tulee mieleen joku sellanen juttu, että Fox Mulder ois puhunu hypnoosista ilman että Scully ois ruvennu skeptiseks(=hypnoosilla on jotain tieteellistä pohjaa)
Mä en lähteny hirveesti miettimään ja opiskelemaan tota mun viestiä varten. Rupes vaan risomaan ihan saatanasti se mielipiteen arpomiskommentti. Kysehän ei ole arpomisesta vaan ennakkoluuloista, joihin ne mielipiteet perustetaan. Ehkä vituttavin asia maailmassa on se, että mut ymmärretään väärin ja sen perusteella luodaan joku mielikuva musta.

ja siis wtf? Mitä huuhaata? Tarkoitatko että sekotan taikureiden hypnoosia johonkin titeellisesti todistettuun psykoterapiahypnoosiin? Vai ovatko molemmat huuhaata? vai tarkoitatko stigmoja huuhaalla? Vai onko kiroilu ja nimittely joku tourettea sairastavien salaliitto, joka ei oikeasti liity sirauteen mitenkään ja siten huuhaata?

edit. Ainiin ja mihin perustat väitteesi huuhaasta? Oletko perehtynyt sekä hypnoosiin että stigmoihin jotenkin syvällisesti vai perustatko ihan terveeseen järkeen(=ennakkoluulo) kuten minä?

Technoviking!!!!!!

Äkkiseltään en huomannut, että tämä olisi vielä videot-threadissa, enkä välitä vaikka olisi! Haluan tästä oman threadin, koska kyseessä on yksi netin kovimmista videoista ja tämä ei saa mennä ohi yhdeltäkään Pakkislaiselta! :D:hyper:

Katsokaa ja ihmetelkää! HUOM! tämä pitää katsoa loppuun asti, ensimmäisen 35 sekunnin aikana ei tapahdu mitään erikoista, mutta SITTEN!

http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=371680

Video on sanalla sanoen kosminen. :D Kyseessä on jokin rave/techno-paraati. Yhtäkkiä, reilun puolen minuutin jälkeen näyttää siltä kuin itse viikinkijumala Thor olisi materialisoitunut keskelle tätä paraatia ja alkanut reivaamaan! :D Ihmiset lähtevät seuraamaan ja palvomaan tätä soturia, tarjoten tälle mm. vettä. Näyttää kuin tämä olisi koreografioitu jonkin Michal Jackson -musavideon mukaan! Siinä ei ole paljon autoilijoilla sanomista kun viikinki reivaa kadulla! Naurattaa niin, että mahaan sattuu ja itku tulee silmään! :D

No olipas aika köyhä

Fuck! mulle tuli konstat! Mutta puolustaudun sillä, että alkuperäinen "Leave Britney alone" oli vähän kuin muistutus tällä uudemmalle "Leave Britney fan alone" mitä en löytänyt.

Hahaha.. miks tämmösiä paraateja ei nähdä Suomen maaperällä. Pakkismiitillä totta kai mentäs reivaamaan viikingin kanssa ja näytettäs, että pakkislaiset on notkeita kuin kehitysvammaset. Move that ass Viking:rock:

Back
Ylös Bottom