Madventuresin tekijät etsivät spoudareita leffaan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Eli tämmöttii proggiksii.

MADVENTURESIN TEKIJÄT ETSIVÄT NÄYTTELIJÄAVUSTAJIA ESIKOISELOKUVAANSA

Puolituntinen lyhytelokuva Monte Rosso on yhteen kesäiseen päivään sijoittuva urbaani veijarikomedia nykyhetken Helsingistä. Kuvaamme elokuvaa Helsingissä elokuun kahdella viimeisellä viikolla ja etsimme näyttelijäavustajiksi neljää lihaksikasta bodarimiestä. Roolit ovat pieniä sivurooleja, joiden toteuttamisessa tarvitaan ronskia asennetta ja ulkonäköä, sekä ripausta pilkettä silmäkulmaan. Varsinainen replikointitaito ei ole välttämätön. Kuvauspäiviä on neljästä kuuteen, 3-8h/pvä. Avustajille maksetaan esiintymisestä pieni korvaus. Ota siis yhteyttä mahdollisimman pian, jos haluat ainutlaatuisen kokemuksen rennossa porukassa! Yhteydenotot: aino.heikkinen@saunalahti.fi
Enemmän tietoa yhtiöstä ja projektista löytyy osoitteesta www.gimmeyawallet.fi sekä alta.

SUBTV:N PALKITUN MADVENTURES-MATKAILUSARJAN TEKIJÖILTÄ ILMESTYY ENSI VUONNA ESIKOISELOKUVA

Monte Rosso on yhteen kesäiseen päivään sijoittuva urbaani veijarikomedia nykyhetken Helsingistä. Mäni on kolmekymppinen helsinkiläinen, joka elää pidennettyä nuoruutta. Hänen viikonloppunsa olisi täydellinen, jollei se lähtisi yllättäen täysin käsistä. Klassisen farssin juoni kietoutuu duunarin ansaitun viikonloppuvapaan, kaverusten välisen kilpakosinnan ja mahdollisimman huonosti ajoitetun polkupyörävarkauden ympärille.

Monte Rosso pyrkii vangitsemaan autenttisen ajankuvan helsinkiläisestä elämäntavasta, sukupolvesta ja kielestä, joka toistaiseksi on vielä elokuvalla tallentamatta.

Monte Rosson ohjaa Tuomas Milonoff yhdessä käsikirjoittaja Jon Sundellin kanssa. Monte Rosson tuottaa Gimmeyawallet Productions Oy:n Riku Rantala. 28 minuuttia kestävän Monte Rosson ensi-ilta on vuonna 2008 YLE TV1:n Kotikatsomossa.

Jokainen joka on katsonut Tuomas Milonoff:in ja Riku Rantalan tuotokset tietää että nyt oikeasti hyvä juttu kyseessä. Mukaan vaan rohkeesti!

Riku ja Tunna ovat tehneet parhaan kotimaisen tv-ohjelman mitä ikinä on televisiosta tullut joten ei tämäkään voi paska projekti olla.

Hemmetti kun olisin lihoissani niin menisin itse mukaan. Vaikuttaa meinaan todella lupaavalta tuo Rikun ja Tunnan projekti...

Rispektiä siitä että herrat pitävät huolen mahdollisimman värikkäästä kielenkäytöstä ja yrittävät vielä ikuistaa sitä nauhalle. PÄRÄYTTÄVÄÄ! :)

Joo, jos ois pihviä tarpeeks ni menisin ehdottomasti. Ainakin sarjast päätellen laatuviihdettä tiedossa :)

"...ronskia asennetta ja ulkonäköä, sekä ripausta pilkettä silmäkulmaan. Varsinainen replikointitaito ei ole välttämätön."

Olisinkohan mä tarpeeksi ronskin näköinen? En todellakaan omaa replikointitaitoa. Tämähän sopisi mulle kuin pesäpallomaila päähän.

"...lihaksikasta bodarimiestä."

Tai ei sittenkään koska lihakset puuttuu!

Sinne vaan hakemusta menemään samantien Pro-Pain. Sinähän olisit juuri sopiva karpaasi tuonne.

Edit: Tai ehkä hakemus on väärä sana. Postaat vain kuvasi ja kerrot, että tulet heidän leffaansa ja pyydät ilmoittamaan kuvausten ajan ja paikan ;).

ny ilmoittaudut pro!!! olet vielä miehen mittainen toisin kuin tuo termis...heh

Termiksellä on sentään lihaksia ;) .

Sinne vaan hakemusta menemään samantien Pro-Pain. Sinähän olisit juuri sopiva karpaasi tuonne.

Voisin olla ainakin tarpeeksi ruma.

Pro-Paini töllöön punaiset speedot jalassa! :rock: Oih, toivottavasti itselläni olisi joskus tarpeeksi lihaksia että voisin edes haaveilla osallistuvani tällaisiin tempauksiin.. Bisley voisi mennä kanssa, olisi hieno nähdä veljekset telkkarissa :)

Menisin muuten mutta olen kääpiö???? vai 165cm spoudari olis niinku uskottava? heh...

Mitäs jos te veljekset olisitte mun henkivartijoita? Hienon näköistä kun mä olisin teidän välissä :D .

No ei olis. Äijä ku on lähes 2 metrii niin sehän vain korostais meidän kääpiöiden lyhyyttä... jos pro ilmoittautuu tuohon leffaan niin mä en silloin ainakaan mene... en halua olla se jolle nauretaan niinku tony halmeelle die hard kolmosessa kuulemma naurettiin kuvaustauoilla??! Eiks se Willis sanonu et ota housut pois ja tanssi? Tai jotain hassua...heh..?

Back
Ylös Bottom