Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mikä on IKEAn liikeidea ja miten helvetissä se kaikki tavara sinne kulkeutuu? Mikä on siis tuon yrityksen menestyksen salaisuus?

Alihankkijat. IKEAhan vaati joskus aikoinaan melkoiset hinnanalennukset alihankkijoiltaan, mutta tarjosi vastineeksi pitkät sopimukset ja muutenkin apua liiketoimintaan.

En keksinyt tälle muutakaan paikkaa ja jos modet ei tykkää niin poistakaa. Missä vaiheessa rinkku hävis lopullisesti pakkotoistosta ja entäs huhtamo? Siis lähtikö ne itse vai tuliko bannia?
Toinen oli loistava kirjoittaja ja toisella aivan uskomattomat seikkailut... :)

Mitä eroa on pääjohtajalla ja toimitusjohtajalla? Palkan tms jne lisäksi.

Ei ole mitään eroa, on täysin sama homma. Jotkut harvat yhtiöt kuten esimerkiksi Kesko, OKO ja aiemmin Nokia vaan käyttävät nimitystä pääjohtaja toimitusjohtajan sijasta.

e: eipä sittenkään mitään...

Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi sekä notkealta Halolta, että myös Jennimiltä. Olen mitä ilmeisemmin ymmärtänyt threadin otsikon väärin; ennen kuin kysyy jotain, niin pitää miettiä, että miksi kysyy.

Etenkin Jennimin kohdalla toivon, etten ole vienyt yöuniasi kysymyksilläni.

Ala-asteen ensimmäisenä koulupäivä opettaja sanoi, että aina, jos on epäselvää, niin pitää kysyä.

Siksi.

Onko kohta kolmekymppinen jo ihan liian vanha tullakseen "isoksi"? Meinaan vaan, että nyt 1½vuotta reeniä takana ja suunta on oikea, mutta haluaisin _vitun timmiin kuntoon_ ja nyt ikäkriiseilen, että menikö mun juna jo? Kaikki tuntuu täälläkin olevan jotain parikymppisiä ja silleen.

^Odota vuosi niin ei jaksa enää moinen kiinnostaa ja tyydyt kohtaloosi tehden parhaasi tavoitteen saavuttamiseksi kuitenkin hyväksyen tosiasiat.

Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi sekä notkealta Halolta, että myös Jennimiltä. Olen mitä ilmeisemmin ymmärtänyt threadin otsikon väärin; ennen kuin kysyy jotain, niin pitää miettiä, että miksi kysyy.

Etenkin Jennimin kohdalla toivon, etten ole vienyt yöuniasi kysymyksilläni.

Ala-asteen ensimmäisenä koulupäivä opettaja sanoi, että aina, jos on epäselvää, niin pitää kysyä.

Siksi.

Pelkkä boldattu osa olisi riittänyt, se oli vain kysymys :rolleyes:

- Jos samanpainoiset sarvikuono ja virtahepo tappelisivat kumpi voittaisi?

- Mitkä ovat realistiset mahdollisuudet päästä irti poliisin käsiraudoista? Eli millään ihmisen voimilla niitä ei varmaan rikota, mutta onko niitä mitään mahdollista tiirikoida tyylin jollain klemmarilla? Kaveria kiinnostas ennenkun se menee ottamaan kokovartalotatskan :D

Kaveria kiinnostas ennenkun se menee ottamaan kokovartalotatskan :D

:offtopic:
Haluaisin nähdä valmiista tuotteesta kuvan. Maksan 20€ siitä! Livenä enemmän! ;)

Onko kohta kolmekymppinen jo ihan liian vanha tullakseen "isoksi"? Meinaan vaan, että nyt 1½vuotta reeniä takana ja suunta on oikea, mutta haluaisin _vitun timmiin kuntoon_ ja nyt ikäkriiseilen, että menikö mun juna jo? Kaikki tuntuu täälläkin olevan jotain parikymppisiä ja silleen.

Natikka testotasot nousee 33-34 ikävuoteen saakka,joten kovia treenivuosia on reilusti jäljellä.Sen jälkeenkin " hiipuminen " ei ole dramaattista.Ja onhan korvaushoitoja.Joten ----> Ei hätää....:arvi:

Mikä oli ENSIMMÄINEN numero, mikä arvottiin lotossa tänään?

Ja toinen yhtä tyhmä kymysys, mistä saa tietää (muusta kuin veikkauksen maksullisesta puhelimesta) mikä se on?

Tää on tärkee tietää. (Työpaikkalotto) :D

Back
Ylös Bottom