Treeni motivaatiot on kohdillaan. Mutta flunssa tuntuu rajoittavan jatkuvasti täysillä treenausta. Aina viikon kerkeää terveenä olemaan ja uudestaan flunssa iskee. :wall:
Itelläni vähän samanlaisia ongelmia. Itse olen vielä intissä ja jos satut välttämään räkätaudit niin sitä treeniaikaa et kuitenkaan hirveästi tule saamaan. Nyt tie vie AUKkiin ja siellä sitä vapaa-aikaa/treeniaikaa ei varmastikkaan tule olemaan kovinkaan paljon enempää kuin p-kaudellakaan. Uskon kuitenkin, et tiedustelijat pääsee sykkimään iha tarpeeks jo koulutuksenki puolesta. Katotaan lokakuussa sitten onko kunto noussut viime kerrasta.
siis olen oikeastaan innoissani aloittamassa uinnin koska mökillä kun viimekesänä veteli ja pikkasen oppi tekniikkaa niin ai ai ai oli ihanaa... En oo vielä vaan keksinyt kuinka paljon sitä pitäis uida kun eihän toi ihan ilmasta hommaa oo eikä aikaa rajattomasti. Tosta marssista saa täydet pojot jos vetäsee 1h 20min ja tosiaan 10kg painoa mukana... voi luoja kun tehdään vaikeeks kun kilometriä ei voi juosta edes 6min jos haluaa täydet pojot