Yksi tekijä mikä todennäköisesti myös vaikuttaa CBB:n suosioon on se, että suurin osa tosissaan harjoittelevista kehonrakentajista ei käytä aineita (vrt. "natu or not"-kyselyt täällä - oletan tietysti, että suurin osa kyselyyn vastanneista treenaa kovaa ;) ). Nyt heillekin on annettu mahdollisuus nousta "kunhan huvikseen treenaan" -sarjasta kilpailutasolle.
Sanoisin että aikalailla naulan kantaan osuit! Itseäni ei aikaisemmin kiinnostanut tippaakaan bodailu skabat! Nyt ajattelin rikkoa neitsyyden ja mennä katsomaan tänä vuonna jotkut CBB:n kisat. Eihän sieläkään kaikilla ole puhtaita papereita, mutta ei ole ainakaan liioiteltu asiassa. Sinisilmäistä olisi sanoa että CBB olisi stereoid free zone.
[Tähän ei tarvitse takertua tämä on vain minun IMHO] Roinaavat wannabe mr. Olympia bodaajat näyttävät IMHO todella typeriltä! He eivät esteettisesti mielytä minun silmää ollenkaan! Lihasten koko suhteet ovat jotenkin aivan päin vittua verraten natu lihasten koko suhteeseen. Itseäni kun ei mitkään freak showt kiinnosta. Kovaa nämä roinaajatkin treenaavat mutta mutta... Lopputulos on mielestäni epäluonollinen ja epäluonollinen ei ole esteetistä. Eli heissä kultainenleikkaus on päin persettä minun silmissä. Ei ehkä paras foorumi tälläiseen avautumiseen :D Mutta maku asioista kun ei voi riidellä! Ja en todellakaan arvostele harrastaja roinareita. Jokainen kun saa tehdä omalle sielun temppelilleen juuri sellaisen remontin kuin itse haluaa

[/Tähän ei tarvitse takertua tämä on vain minun IMHO]
IMHO = In My HUMBLE Opinion
Ja todellakin kaikki voi silmän avulla treenaajat :piis:
Toivottavasti en saa turpaani kaupungilla tämän postauksen jälkeen :D