Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

No niin mullakin, siksi ihmettelin. Johtuu varmaan tosta kuumentumisesta tms.
"Do not operate your lava lamp for more than 10 hours at a time. Too much heat can affect the flow action of your lamp."

Pitkällä tähtäimellä siis. Jotkut pitävät ajastimella sitä päällä 8 tuntia, seuraavat 4 tuntia pois päältä, taas 8 tuntia päällä, jne..

Mistä löytyy se lyhyt videopätkä missä joku paperiliiton äijä sanoo että: taidan vetää kunnon kännit tänään..??

Mistä löytyy Maija Vilkkumaan "Se ei olekaan niin" levyn takakansi? Nyt. Heti.

Mistä ketusta räkää tulee aina vaan lisää ja lisää? Mistä se tulee, aivoista? :eek: :D

Toki se on silmillä havaittavissa, että suomessa on enemmän vaaleita naisia ja miehiä, mutta ei se ero voi olla niin suuri että voisi yleisesti todeta että suomalaisiin naisiin vetoaa tumma mies sen takia että vastakohta viehättää.

Luulen että yleisestikin kaikkia naisia viehättää tummat miehet sen takia että biologisesti heissä on enemmän viehättäviä ja "miehekkäitä" piirteitä, kuten näkyvät kulmakarvat, kulmikkaat kasvot, näkyvä parransänki jne. Ja yleisestikin miehiä viehättää vaaleat naiset koska heissä on tyypillisesti enemmän naisellisia piirteitä.
.

No Eiköhän se ole naiskohtaista.. Ei mullakaan koskaan ole ollut suunnatonta vientiä, vaikka mä olen ihan tumma ja ulkomaalaisen näköinen nimim. viime kesänä suomenlinnan jossain kahvilassa myyjätyttö alkoi puhumaan mulle englantia, kun luuli mua saksalaisturistiksi, Hollannissa joku randomukko ei uskonut että mä oon suomesta.. Kun mä näytin sitte ajokortin, ni se sano että no onko sun vanhemmat sitten ulkomaalaisia, kenties saksalaisia, ja mulle etelän rantakohteitten ravintoloitten sisäänheittäjät ei koskaan vielä ole huudellut tuletännesuomipoika-juttuja, vaan ne puhuu saksaa tai venäjää.. Mua aina luullaan venäläiseksi tai saksalaiseksi, no mä en edes ole kauheasti venäläisen näköinen, enemmänkin bulgaarin, (kivahan se on sulautua paikallisväestöön varnassa):), vaikka olenkin osaksi venäläinen, ja saksaan muuta suhdetta ei oo, kun se että BMW on mun lemppariauto, ja saksassa matkailen aina kun menen ulkomaanlomalle.

Missä vienti??

Miksi pesukoneissa ei ole missään nykyään kuivuria samassa. Aina pitäisi ostaa joku erillinen kuivuri(pesutorni). Itsellä on käytössä n15v vanha upon pesukymppi missä on kondensoiva kuivuri. Ei tarvitse kuin yksi tulo- ja poistoletku laittaa ei tarvitse miettiä minne kuivurin poisto putken pistää. Broidi olis halunnut samanlaisen uuden mutta ei mistään löydy. olis saannu yhden ylimääräisen kaapin kuivurin tilalle.
Onko kyse puhtaasti rahastuksesta, saadaan myytyä kaksi laitetta kun yksikin riittäisi.

Onko kalkkuna terveellisempää ku kinkku? Ja onkos jouluruoat (porkkana, lanttu ja perunalaatikot) kovin epäterveellisiä? Vai perustuuko se suomalaisten jouluna lihominen siihen, että jouluruokia syödään vaan niin paljon?

Syö vuan. Kaikki on epäterveellistä perrkele. (kalkkunassa on vähemmän rasvaa ko kinkussa, laatikoihin laitetaan kermaa vissiin sekaan tms, mut ne on silti ihquhyvii, suomalaiset lihoo kun jouluna vedetään viunaa: glögiä, sit yks kaks suklaarasiaa ja tsillai. )

Miks kaikkien pitää olla kesällä hyvässä kunnossa?Ettekö kehtaa mennä hietsuun uimaan ilman,että sikpäkki näkyy.:rolleyes: Tai kävellä hihattoman kanssa.:lol2:

Emt... :D Ehkä siks ku Suomessa on niin paljon lihavia, niin bodarit sit ainakin erottuu edukseen ;)

Miks kaikkien pitää olla kesällä hyvässä kunnossa?Ettekö kehtaa mennä hietsuun uimaan ilman,että sikpäkki näkyy.:rolleyes: Tai kävellä hihattoman kanssa.:lol2:

Mä ainakin haluun olla paremmassa kunnossa sillon ku oon ilman paitaa vrt. sillon ku oon kokoajan paita päällä :) Ja toi nyt vaan pitää sunki kohalla paikkansa.

Mikä se on nimeltää se missä tyyppi/tyypit ajaa karkuun poliiseja tukholmassa? Joku escape from stockholm vai mikä se nyt on...

Back
Ylös Bottom