Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä käy jos kusee muuntajaan? Onko se vaarallista?
Kenellä on maailman isoin penis, ja minkä mittainen letku on kyseessä :D
Ps. Homo vihjailut ovat turhia :D

Nyt kaikki häpeän tunteet piiloon, ja joku kertoo totuuden, koska aivan (99%) varmasti joku "maailman isoin penis" kilpailu on joskus järjestetty
Kilpailuja on voitu järjestää, mutta jos yksikin peniksen omistaja on jättänyt osallistumatta, niin tulos ei ole kovinkaan luotettava.
nuber_onen yritys peitellä sietämätöntä kiinnostusta peniksiä kohtaan :D
No ei se nyt aivan noinkaan mene. Jos mitataan vaikka 2 mrd jorman, niin kyllä silloin virhemarginaali on aika pieni.
Ei kaikkia tarvitse mitata, vaan järjestää MM-kisat mihin karsintojen kautta osallistutaan![]()
Helppoa
Eihän tossa ny mitään ton kummepaa vaadita, tarvitseeko maailman nopeimman juoksijan selville saamiseksi mitata jokaisen maapallon ihmisen 100metrin aika ;)
Kun olen kirjoittanut tähän vitun aineeseen "Finländarna är kanske lite tystare än..." ja opettaja on alleviivannut Finländarna sanasta kaksi viimeistä kirjainta eli -na ja minun pitäisi korjata se, ni miten se pitäisi sitten olla?
kertokaa seuraavan kierroksen oikeat lottonumerot?:D
helpottas mukavasti oloa..
30pisteen veikkaus on finländare. Noin se ei taivu ainakaan.
En nyt voi sanoa, et oisin ihan satavarma, mut melkovarma kuitenki:
Yksi...
Seitsemän...
Kaksitoista...
Kahdeksantoista...
Kaksikymmentäkolme...
Kolmekymmentäkaksi...
ja
Kolmekymmentäkahdeksan...
Ja lisänumerot ovat:
Kolme...
Neljätoista...
ja
Kolmekymmentäyhdeksän...
Onnea voittaneille!
kiitän, no entäs sitten, kun mulla lukee "Vi måste ha varit försiktiga vad vi ha sagt." On kuulemma kieliopillisesti oikein, mutta ei käy tässä kohtaa. Vihjeenä on "tvungen" mites sitten tulis? Edit: ja alleviivattuna on "måste ha varit försiktiga"
Ei uskalla jättää tota tekemättä.