Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mä tuolla aiemmin kysyin, että miks ihmiset hankkii lapsia ja vastaus oli, että lisääntyäkseen. Mutta miks ihmiset haluu lisääntyä? Mulla ei ainakaan oo vielä tullu mitään halua lisääntyä, mutta oonkin niin nuori, että parempi niin. Nykyään on vielä mahdollista tehdä tätä kivaa lisääntymisaktia ilman, että tulee lisäännyttyä, niin en oikeen tajua. Lapsista tulee huolta ja vastuuta ja kun ne kasvaa, ne alkaa kiukuttelemaan ja uhmaamaan.

Tää ei sitten oo mikään lastenvihaus viesti. Ei lapsissa siis oikeesti oo musta mitään vikaa, ja varmasti on ihania, mut en silti oikeen tajua, että miks kukaan haluaa omaa. :D

Mitä tapahtuisi jos kukaan ei haluaisi lisääntyä? Ihminen kuolisi sukupuuttoon, tai jokin toinen laji ajaisi ihmisen sukupuuttoon. Geeneillä on mekanismi selviytyä. Sieltä ne kaikki lisääntymishalut tulevat.

No mu heeei. Ei kai ny kukaan ajattele, että kulta, hommataan lapsia, ettei ihminen kuole sukupuuttoon? Tottakai se voi olla ja varmaan onkin tiedostamaton motiivi siihen, mutta miten ihminen selittää itselleen ja muille halunsa?

kaikillahan varmasti tulee vauvakuume jossain vaiheessa (jopa minullakin oli) se varmaan johtuu jostain hoivavietistä tai jostakin. Mulla lähti vauvakuume kun muija lähti ja hommasin tuon laikan itelleni vastukseksi :D

No mu heeei. Ei kai ny kukaan ajattele, että kulta, hommataan lapsia, ettei ihminen kuole sukupuuttoon? Tottakai se voi olla ja varmaan onkin tiedostamaton motiivi siihen, mutta miten ihminen selittää itselleen ja muille halunsa?

Eihän sitä voikkaan selittää, eikä tarvitse. Jotkut asiat vaan on, ja piste. Miten selität jollekulle että tykkäät olla mielummin kuivassa ja lämpimässä kuin märässä ja kylmässä?

Kyllä sen nyt jotenki voi. Eri asia, onks siinä mitään järkeä alkaa rautalangasta vääntämään, mutta täähän oliki tyhmien kymysten thread. En jaksa ainakaa nyt alkaa miettimään, miten vastaisin, mutta tuun vastaamaan jos keksin jotain oivallista.

Kysyn vaan: miksi hätäkeskus ei vastaa?

nimim. puoli tuntia odottelua

No vastasko? ja oliko kovaki hätä?

Mitä tarkottaa patto? Esim. Henkipatto?

Ihan pelkkää patto sanaa ei löydy meikäläisen varastoista, mutta henkipatto = lainsuojaton.
Ja sitten valapatto = väärän valan vannoja, valanrikkoja

Mistä vois aavistaa, että olis kytkinremontti tulossa?

jos ei meinaa vaihteet mennä, tuntuu olevan tehonhäviötä(kytkin luistaa ajettaessa), kytkintä jouduttu säätämään niin kireelle, et poljin "tunnoton", tai todella kevyt/raskas. Mut ei sitä oikein muuten pysty ennalta-arvioimaan. Hyvissä ajoin jos toimit nii säästyt vaihelaatikkoremontilta tms paskalta.

edit. jumaliste oon hias

14 vuotiaana meikäinen ainakin viel katteli TaoTaota ja Peukaloisten retkiä.
Voi aikoja voi tapoja.

Toimiiko muilla kalasen sarjapainolaskuri, toimimisella tarkoitan että kone laskee EDES jonkun tuloksen:curs: Lakkas toimimasta paripäivää sitten:jahas:

Back
Ylös Bottom