Ahdistavat leffakohtaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PikkuT
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mikä leffakohtaus alkoi ahdistaa? Tuliko oksettava fiilis? Tekisiskö mieli skipata moinen kohtaus? Vai kiehtovatko ko. kohtaukset silti?

Ainakin tällä hetkellä ylivoimaisesti ahdistavin kohtaus omalla kohdalla on Kill Bill vol.2, jossa Beatrix haudataan elävältä. Hyi saatana! :urjo: Quentin Tarantino hoiti homman kotiin kylmien väreiden kera. Kakkosena tulee ehkä Hannibalin kohtaus, jossa komisariolle tulee äkkipysähdys, eikä sisuskalut pysy kyydissä mukana... :urjo:

Ehkäpä Irreversiblen raiskaus...

Kellopeli appelsiini: koko paska

Jaahas jaahas...No Cannibal Holocaust on mielestäni kauttaaltaan ahdistava elokuva. Samoin kuin Sodoman 120 päivää. Toi Kill Billin elävältähautaaminen on myös AHDISTAVA kohtaus isolla A:lla. Uudemmista The Hills have eyesin "koekaupunki"-kohtaus on ahdistava ja jännittävä. Haneken leffat, varsinkin Seitsemäs manner, ovat todella ahdistavia( Eri tavalla kuin aiemmin mainitsemani). Tässä nyt tuli mainittua enemmänkin ahdistavia elokuvia, kuin kohtauksia...mutta menköön.

Ainakin tällä hetkellä ylivoimaisesti ahdistavin kohtaus omalla kohdalla on Kill Bill vol.2, jossa Beatrix haudataan elävältä. Hyi saatana! :urjo: Quentin Tarantino hoiti homman kotiin kylmien väreiden kera.
Mulla tuli otsikosta juuri tuo sama kohtaus heti mieleen. Inhottava katsoa sitä kun on itselläkin vähän ahtaanpaikankammoa. :(

Ykkönen ahdistavuudessaan on Audition.
http://www.imdb.com/title/tt0235198/
Yleensä väkivalta leffoissa ei haittaa mua, päinvastoin korkea ikäraja lisää kiinnostusta.. :rolleyes: Kuulin kaverilta että Audition on aika paha, joten etin sen käsiini. Pitkään olin et eihän tässä oo mitään.. sit loppupuolella se kidutuskohtaus, voi helvetti. Taisin välillä tuijottaa seiniä ku ei pystyny kattoo ja se on harvinaista. En viiti kuvailla kohtausta tarkemmin ja pilata ihmisten nautintoa (?). Kattokaa vaan japsi-kauhun ystävät se leffa. :D

Unelmien sielunmessusta jäi kokonaisuudessaan aika ahdistava fiilis ja erityisesti kohtaus, jossa käsi amputoidaan, on jäänyt mieleen.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Minulle tulee sama mieleen kuin kohtiksella. Ikinä ei ole minua ruvennut heikottamaan elokuvan aikana, ei minkään kauhuelokuvan eikä muunkaan, kunnes näin Irreversiblen. Todellakin kohtaus kun miehen pää hakataan paskaksi vaahtosammuttimella ja se raiskauskohtaus kaikista eniten rupesi etomaan.
Itse elokuva on kerrassaan loistava, kuvaus on jotain aivan käsittämätöntä. Raiskauskohtauskin on kuvattu koko ajan kameraa pysäyttämättäkään. Koko kohtaus oli kuvattu putkeen ja oli todella ahdistavaa. Vincent Casselkin oli kuulemma itkuun purskahtanut kyseisen kohtauksen kuvauksen aikana. Monica Belluccille propsit! :worship:

Saw 2, ku se ämmä työnnetää sinne neulojen sekaan. Hyi helkkari. Sit Running Scaredissa se pedofiliakohtaus ja kaikki siihen liittyvä, teki mieli oksentaa.

Noi nyt tuli ekana mieleen näist mitä oon viime aikoin tsiigaillu..

Ykkönen ahdistavuudessaan on Audition.
No todellakin...hyi vittu mikä kohtaus se vartin sessio siinä lopussa :urjo: Pyysin kaverilta jotain hyvää ja leppoisaa leffaa perjantai-illan ratoksi. "Ota tää Audition, romanttinen kuvaus vähän erilaisesta kulttuurista höystettynä ripauksella kauhua".

Ja laitetaanpas tähän taas vanha kunnon syvä joki -raiskauskohtaus. Katsoin tämän ekan kerran varmaan 12-vuotiaana ja kikatin hysteerisesti koko kohtauksen läpi.

Andalusialaisen koiran kohtaus, missä silmämuna halkaistaan partaterällä. Lähikuvana ja näyttää aidolta, sillä se on tehty lehmän silmämunalla.

Muutenkin olen herkkä kaikkeen silmään liittyvään viiltelyyn. En voi edes lääketieteellisiä toimenpiteitä silmään katsoa teeveestä.

American History X, ihana "haukkaapa katukiveystä niin polkaisen" -kohtaus. Ahdistava jo etukäteen, koska en ole ekan katselukerran jälkeen voinut pitää silmiä/korvia auki. Muuten ahdistava on varmaankin väärä sana. Hyi saatana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom