Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Muistaako joku, missä on se video, missä se yksi suomalainen rallikonkarina on kartturina ja joku junnukuski vetelee metsäpätkää? koko ajan vaan kuuluu "kaasua, kaasua, anna mennä vaan vitosella läpi".

Voi isä miten repeilin tuossa rallipätkässä! "Hanaa, hanaa niin se kääntyy kuin itsestään!", "Anna mennä vaan, vittu se mihinkään käänny!" Sairaan reikäpää jätkä tämä vanha kurko!:hyper: :rock:

Voi isä miten repeilin tuossa rallipätkässä! "Hanaa, hanaa niin se kääntyy kuin itsestään!", "Anna mennä vaan, vittu se mihinkään käänny!" Sairaan reikäpää jätkä tämä vanha kurko!:hyper: :rock:

Mutta neuvoi ihan oikein. Itsekin olen ajanut "testikuljettajana" nuorempana ja suurin virhe opettelevilla nuorilla kuskeilla on, että hanaa ei uskalleta antaa ja auton näin "Puskea" itseään tielle takaisin.

Tais kuitenkin tietää mistä puhuu.
Mutta neuvoi ihan oikein. Itsekin olen ajanut "testikuljettajana" nuorempana ja suurin virhe opettelevilla nuorilla kuskeilla on, että hanaa ei uskalleta antaa ja auton näin "Puskea" itseään tielle takaisin.
Totta pierussa tiesi mistä puhui, hauskuus piili kenties TAVASSA ja ASENTEESSA jolla puhui. "Nyt en ole ihan varma..no anna vittu mennä vaan!":worship: :rock:

Toi on ihan törkeen kova :lol2: :lol2: Tunnistitko Nakkeli itsesi noista tanssijoista? Mä teen aina jotain tulipalloja käsilläni ja hipelöin ilmaa, siltä se varmaan näyttää :lol2:

Haha joo mä oon definitely ton technosnake-tyylin edustaja. Tai no jos lääkitys on kohdallaan, niin sitte vivahtaa vähän tohon electricbunny-stailiin. :D

Electric nipsubunny pitäs vielä olla kiksukarvalla, glowstickseillä, neonväreillä & piikkipannalla varustettuna ja silmät seisoa päässä :hyper: Liian hauskaa taas polkkaajien kustannuksella :lol2:

spiderman1.jpg

Supaidaman!
:hyper:

Elikkäs japsien oma spiderman-live action sarja! Selaa alas

Back
Ylös Bottom