Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kyl mä ainakin olen huomannut niillä muutamalla runkkupenkkaajalle, joita olen päässyt varmistamaan, että se nostomatka lyhenee ku perse nousee. Ei välttämättä paljoa, mutta hieman kuitenkin. Ja hieman voi olla melko merkittävä tekijä siinä, millaisia painoja he jaksavat nostella.

aivan, tosin runkuttajia on monenmoisia, sellasia joilla pehva nousee max tuuman tai sellasia jalat penkillä tyyppejä jotka kilauttaa munat tankoon, ajattelin lähinnä tuollaista lievää irtoamista/nousua.

aivan, tosin runkuttajia on monenmoisia, sellasia joilla pehva nousee max tuuman tai sellasia jalat penkillä tyyppejä jotka kilauttaa munat tankoon, ajattelin lähinnä tuollaista lievää irtoamista/nousua.
Vaatii kyllä jonkunmoista taitoa se jalat penkillä silta-asennossa penkkaaminenkin, kertaalleen koittanut ja meinasin tippua penkiltä ennen kuin sain tankoa telineistä :D.

Pidän sellaisia, joissa kämmenpuoli on mustaa nahkaa ja tuo päälipuoli sellaista mustaa reikäneulosta. Ne joissa ei ole reikäneulosta, hikoilevat vielä enemmän kuin nämä ja tuntuvat käsissä "ahdistavilta" (eli esim. urheilukaupoissa myytävät merkkituotteet). Ostin omani Prismasta halvalla. Eivät ole hyvännäköiset, mutta ovat mukavat.

Ei kellää olis heittää jotai linkkiä, josta vois ostaa jonkulaiset reenihanskat? Ei jaksa lähteä ettimään kaupoista, ku voi ostaa ne kotoa :rolleyes:

Niksi-pirkatkin käy, kohtuuden rajoissa :P

jep, kiitoksia

Mistä johtuu vasemman jalan puutuminen ja pistely? Jalkapohjissa tuntuu samalta kuin silloin, kun suonta rupeaa vetämään. Voiko se olla yhteydessä siihen, että mun selkä hierottiin torstaina ja silloin lähti kaikki jumit pois, vai siitä, että mulla on vasemman pohje ihan tukossa?

Tuli tuossa kiistaa kaverin tyttöystävän kanssa, joka väitti, ettei geeneillä ole vaikutusta lihasmassan kasvuun. En oikeen osannut vastata tähän väitteeseen, joten vastatkaa te :D.
Eli selittäkää mulle, miten geenit vaikuttaa siihen lihasmassan kasvatukseen.

Osaisiko joku sanoa, miten käytännössä toimii verotuksessa vaatevähennys? Eli kuinka paljon edestä kuitteja pitäisi olla että siitä voisi saada jotain hyvistystä verotuksessa, käsittääkseni joku tulonhankkimisvähennys leikkaa pienehköt kulut pois? Itse joudun ostamaan vuosittain muutamilla sadoilla euroilla edustusluokan vaatteita joita käytän töissä tarvittaessa.

itsellä ei menny edellises duunis kiertävänä myyntimiehenä vaatekulut läpi.. eli puvut, kauluspaidat, krakat jne.. mut ainahan kannattaa koittaa!
lähetin kuitit ja pistin hyvät selitykset etten ois muuten ostanu niitä vaatteit vaan tarvitsin ne työtä varten.. mut ei onnistunu! :(

Pääseekö jostain kohti töölönlahtea junaradan yli/ali? Pitäis keksiä nopein reitti finlandiatalon kulmilta huvilateltalle, joutuuko kiertämään steissin kautta?

Eikös se Huvilateltta ole siellä Kaupunginteatteria vastapäätä Tokoin rannassa Ravintola Piritan vieressä? Eli jos se on siellä, niin...

Töölönlahden eteläpuolelta Finlandia -talon nurkilta pääsee kiertämään sillan yli. Eli siitä Töölönlahden eteläpuolelta lähdetään junaradan vierustaa sillan yli pohjoisen ja Linnunlaulun suuntaan mäkeä ylös. Kahvila jää mäen päällä vasemmalle. Ja melkein heti sen jälkeen, kun kahvila on ohitettu, käännytään vaaleansinisen talon kohdalta jyrkästi oikealle, josta pääsee junaradan vievän sillan yli.

Pidempi vaihtoehto on lähteä Finlandia -talolta rautatieaseman suuntaan radan vierustaa ja mennä radan alitse alikulkutunnelin läpi ja kääntyä jyrkästi vasemmalle pohjoisen suuntaan ja kävellä radan vierustaa Ravintola Kaisaniemen ohitse teltalle.

Muoks: Laita tähän linkkiin osoitehauksi Linnunlauluntie 11, niin näet mistä kohtaa junaradan ylitse pääsee (kartassa oikealle päin). Nuolilla pystyt siirtymään kartalla eri suuntiin. Ja kun llaitat hakusanaksi Karamzininkatu 4, näet mistä kohtaa Töölönlahden eteläreunasta sinun pitää sinne Linnunlauluntien suuntaan lähteä kävelemään (kartassa viistosti ylös oikealle päin).

Tässä tuo linkki: http://kartta.hel.fi/opas/main/?lang=fi

Jos puhelin valittaa ettei akku lataa, niin onko puhelin vai akku paskana?

Voi olla, ettei laturin johto vaan yhdistä kunnolla. Mulla ainakin teki tota joskus. Puhelimen laturin-liitin oli kai menny huonoks. Johdon heiluttaminen/pyörittäminen vois auttaa.

Leikkasin täs yks päivä kynsiä, niin tulin miettineeks, et miten alkuihmiset ja ne heimot joita vie nykyäänkin on jossain, leikkasivat kyntensä? Tekeekö ne puusta jonkinlaiset "sakset" vai käyttää jotain kivee viilana? :D

:lol2: Kaikkea sitä kysytään. Itse en ole leikannut saksilla tai leikkureilla kynsiäni vuosiin. Olenko sitten alkuihminen?

vastaus: sormien kynnet syön (=pureskelen auki ja heitän sohvan taakse) ja varpaiden kynnet saa sopivasti tv:tä katsellessa lyhennettyä ihan sormien kynsien avulla. Ja heitän sohvan taakse. Rentouttavaa puuhaa... :jahas:

Avokki siivotessa tykkää... :jahas:

:lol2: Kaikkea sitä kysytään. Itse en ole leikannut saksilla tai leikkureilla kynsiäni vuosiin. Olenko sitten alkuihminen?

vastaus: sormien kynnet syön (=pureskelen auki ja heitän sohvan taakse) ja varpaiden kynnet saa sopivasti tv:tä katsellessa lyhennettyä ihan sormien kynsien avulla. Ja heitän sohvan taakse. Rentouttavaa puuhaa... :jahas:

Avokki siivotessa tykkää... :jahas:

Sama. Pientä kommenttia oon saanu kuulla ko. tavasta. Se on vaan niin kätevää + addiktoiva harrastus. Ei pysty lopettaa vaikka yrittäis.

Kun kävelee metsässä, tulee naamaan kokoajan semmosia ihme seittejä, jotka roikkuvat puiden välissä. Ovatko nämä hämisten tekemiä vai mitä? Ja jos ovat, miten ihmeessä ne saavat puusta puuhun?

Back
Ylös Bottom