Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

:offtopic: Mä en oikein tajua mikä siinä on, kun normaalisti kartan väkivaltaa viimeiseen asti, mutta tällaista jos näkee niin tekis mieli vähintää tappaa tollaset mulkut jotka huvikseen hakkaa toisia. Tulen ihan saatanan aggressiiviseksi. Miksi siis alkaa tehdä mieli käyttäytyä väkivaltaisesti, vaikka vihaa väkivaltaa?

:offtopic:
Olihan tuo erittäin perseestä ku hakataan maassa olevaa... mutta erittäin idioottimaista mennä sprayaaman seiniä ja vielä aukomaan päätä kännissä isolle porukalle ja vielä irlantilaisia juuria omaaville (Tunnetusti tappelevat paljon ja ovat ylpeitä syntyperästään :rolleyes: ).. mutta paskamaista tommone tappeleminen on.

Eli video missä haastatellaan pariskuntaa ja toisella vähän hassu ääni.
Mä en tiedä miks mä en voi olla nauramatta kun katson tätä.. :D mutta osaisko joku tulkata että mistä ne puhuu? Aihe on kuitenkin ilmeisesti jokin vakavampi.

Mä en tiedä miks mä en voi olla nauramatta kun katson tätä.. :D mutta osaisko joku tulkata että mistä ne puhuu? Aihe on kuitenkin ilmeisesti jokin vakavampi.

Toi on joku belgialainen komediasarja muistaakseni.. eka luulin et oli iha oikea tilanne.. mut kyl se naurattaa silti :lol2:

noilla ihmisillä on joku sairaus mikä saa niiden äänet kuulostamaan tollaselta, juontajalla ei pokka pitänyt. ihan tositilanne tuo ja kenkää sai sen jälkeen. löytyy myös pätkä missä tyyppi jälkeenpäin pyytää anteeksi tuota tapahtumaa.

Hi everyone,
this is my first post and since I'm belgian I thought that it would be wise to explain everything and clear up all the confusion.
First of all, this is a sketch from comedy show which was aired every week. All people you see are actors. They are considered to be the best in Belgium and if I notice how many people actually believed what was happening I think the actors have done a terrific job.

They always play real life situations. Stupid things that everyone of us can encounter : human beings can sometimes be so stupid that we just feel lucky that there no cameras around. The program makers here describe stupid situations but with the camera running.

To clear up the language confusion: it is Dutch. In belgium, we have Flanders and Walloon where we speak respectively Dutch and French. The guy is not saying "excusez" but "excuseer dames en heren " which means "excuse me ladies and gentlemen".

Glad to see so many people liked this and were actually tricked by it.

http://www.indegloria.be/
Tossa on kyseisten tekijöiden kotisivut. Lucas Van den Eynde on jannu jolla ääni vähä vippaa.

Löysin saman pätkän missä on tekstitykset.. pitää venaa jonki aikaa ku hidas lataus.
http://www.dumpalink.com/media/1131098087/TV_Host_Can_Not_Stop_Laughing_(with_subtitles)

:)

Back
Ylös Bottom