Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

This calls for some empiric urin testing! Maailman suuria mysteerejä... ;)

Mutta joo, oli mulla kysymyski: Miksi stondis iskee 90% aina väärään aikaan?

Keiko: Kusessa on vaahtoa, koska sulla on vikaa munuaisissa. Jos on nivelkolotusta ja virtsassa on väriä niin lääkäriin heti. Syynää saattaa olla myös liian pieni nesteen määrä tai ihan perseellän oleva ruokavalio.

VelttoV sanoi:
Keiko: Kusessa on vaahtoa, koska sulla on vikaa munuaisissa. Jos on nivelkolotusta ja virtsassa on väriä niin lääkäriin heti. Syynää saattaa olla myös liian pieni nesteen määrä tai ihan perseellän oleva ruokavalio.

Itse kusessahan siis ei ole vaahtoa, mutta kun se kusasee tonne pöntön pohjalle niin siellähän sitä sitten on. Jos toi ei oo normaalia niin oon elänyt ihan ulkona :D

Missä asennossa lehmät ja hevoset nukkuu? Makaako ne jalkojensa päällä aina, vai voiko ne rötköttää myös kyljellään? Tai peräti selällään, ketarat ojossa/levällään?

Muistaako joku sen ant-nimimerkillä esiintyneen herrasmiehen legendaarista lausahdusta? Jollakin se oli sigunakin. Siis joku "luulee saavansa voimaa..". Joku tommonen se oli.

Grosskopf sanoi:
Missä asennossa lehmät ja hevoset nukkuu? Makaako ne jalkojensa päällä aina, vai voiko ne rötköttää myös kyljellään? Tai peräti selällään, ketarat ojossa/levällään?
Lehmät makaavat, yleensä jalkojensa päällä. Joskus makoilevat myös kyljellään ketarat ojossa näyttäen lehmänraadolta.
Normaali makoiluasento myös pellolla on jokseenkin
<a href="http://www.cowcomfortzone.com/Images/FourMileDairyWisconsin/FourMileDairy-CowSleepingHeadBack.jpg" > tuommoinen </a>

Hanz sanoi:
Mitä maksaa viisaudenhampaan poisto suunnilleen?

ei kait mitään maksa jos meet yleiseen päivystykseen valittamaan akuuttia kipua siellä. jos maksaa niin ei paljoa jos kyseessä pelkkä pois repiminen, jos on luussa kiinni vielä niin hammaskirurgille joka saattaapi maksaa enemmänkin.

Back
Ylös Bottom